Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For en måned siden sluttet jeg på p-pillen. Og nå har jeg fått mensen. Betyr dette at vanlig eggløsning er i gang? Eller må jeg vente lengre? Jeg går bare og venter på at jeg skal bli fruktbar igjen men vet ikke om jeg er det nå eller ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For en måned siden sluttet jeg på p-pillen. Og nå har jeg fått mensen. Betyr dette at vanlig eggløsning er i gang? Eller må jeg vente lengre? Jeg går bare og venter på at jeg skal bli fruktbar igjen men vet ikke om jeg er det nå eller ikke!

Selv om du har fått mensen, er det ikke nødvendigvis sikkert du har eggløsning nei.

Skrevet
Selv om du har fått mensen, er det ikke nødvendigvis sikkert du har eggløsning nei.

Kanskje ikke nødvendigvis men sannsynligvis. Det er mange som får syklusen fint igang igjen rett etter p-pilleslutt. Jeg ble f.eks. gravid med føstemann ca 2-3 uker etter p-pilleslutt. Altså startet kroppen min rett på en vanlig syklus da jeg var ferdig med pillene.

Så om du vil forsøke å bli gravid er det vel bare å sette igang!

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg har hørt at det er rett etter p-pille slutt at man er mest fruktbar... har et par venninner som sluttet på p-pilla og ble gravide med engang etter! så kjør på nå! det skal jeg når jeg slutter på p-pilla. bånn gæss!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...