Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LilleVille
Skrevet

Kjeder meg litt jeg. :filer:

Noen som vil stikke innom skravletråden min? Er så kjedelig å skravle helt alene...

:kaffe:

Videoannonse
Annonse
Gjest LilleVille
Skrevet

Burde vel strengt tatt ha lagt meg nå. Men hvor er Jon Blund når man trenger han? Han er skikkelig påtrengende iblant når han dukker opp på jobb eller rett etter middag. Og verst av alt er det når han insisterer på å overdosere meg med drømmepulver på morgenen.

Hvem er det som har ansatt den fyren der???? :rope:

Gjest LilleVille
Skrevet

Nei, har du sett! Der kom han snikende, den godeste herr Jon Blund. Hvem sa det ikke nyttet å kjefte litt? :lur:

Som den lydige jenta jeg er så lusker jeg meg nå opp til senga mi. Skal krype inn under den gode varme dyna og drømme søtt. :søvn:

Om noen andre vil låne tråden i mellomtida for å skravle litt, så værsågod. Hvis ikke, så er jeg tilbake før noen aner for å skravle litt med meg selv.

Nattinatt, KG'ere.

Skrevet

Jeg bare skravler litt her jeg også, sånn i håp om at det vil komme andre og skravle med meg :)

Skrevet

Jeg ruler på skravling. Får jeg også leke?

Skrevet

Kan ikke se noen grunn til at du ikke skal få lov ivartfall...

Skrevet

Men da skravler jeg også! ^^

Har vi noe å skravle om?

Skrevet

Kan prate om telefonselgere? Aller har vist en mening om de, så kanskje vi kan trekke inn flere folk da :)

Hva er din mening da?

Skrevet

Det finnes telefonselgere som er sånn at man får lyst til å slenge telefonen i veggen, flere ganger, i alle fall om man ser på min mor. Men, jeg kjenner et par telefonselgere, koslige folk, spesielt den ene. ^^

Skrevet

For min del kommer det helt ann på...

De som prakker på helsetilskudd på eldre damer osv har jeg ingenting til overs for...

Men mange bør du også ta det tid til og høre på, er mye penger og spare på, for eksempel på telefonabb og lignende :)

Skrevet

Ja, sant det. Jeg har en tendens til å aldri bli oppringt. Så jeg bestiller dem nesten i stedet. "JA! Jeg vil ha mer info om dette her!"-type ting. Underholdende det også når man plutselig oppdager at man vet litt mer enn dem. x)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...