Gjest bryllupsgjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Skal bruke en lilla/blå matt silkekjole med 5 cm hvitt tyll kant nederst på kjolen i bryllup. Problemet er at jeg ikke har blitt kvitt kvisene på ryggen selv etter antibiotikakur, dermed må jeg dekke ryggen min. Har et krem hvitt "selskapssjal" som passer perfekt til kjolen, spørsmålet er bare om det er ok å bruke hvitt sjal som gjest? Eller blir jeg for hvit? Tusen takk for alle innspill... Det haster med alt.
LilleEkorn Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Selvfølgelig kan du bruke sjalet ditt Brukte selv kremhvitt sjal, hvit veske og hvite sko til blå kjole i bryllup i helgen!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Ja, bare bruk det! Men det er fint at folk tenker over slikt. Jeg var i et bryllup for noen uker siden, der to (!) av gjestene hadde helt hvite / kremhvite kjoler! (uten andre farger i sjal el veske el sko) Og en annen hadde en lys rosa flott ballkjole med mange underskjørt, som var så lys og fin at vi trodde det var brura da vi kom kjørende til kirka og denne damen sto der utenfor inngangen. Nå var jo bruden i dette bryllupet nydelig med flott kjole og langt slør, men jeg kan tenke meg at de brudene som går for en litt enklere variant av kjole, raskt kan blende inn i mengden hvis ikke gjestene tenker litt bedre over antrekket.
The Kitten Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Skal bruke en lilla/blå matt silkekjole med 5 cm hvitt tyll kant nederst på kjolen i bryllup. Problemet er at jeg ikke har blitt kvitt kvisene på ryggen selv etter antibiotikakur, dermed må jeg dekke ryggen min. Har et krem hvitt "selskapssjal" som passer perfekt til kjolen, spørsmålet er bare om det er ok å bruke hvitt sjal som gjest? Eller blir jeg for hvit? Tusen takk for alle innspill... Det haster med alt. Det sjalet kan du helt fint bruke Hilsen The Kitten :banantroll:
Possibly Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Du kan selvsagt bruke et hvitt sjal, så lenge du ikke stiller i helhvitt.
DDuck Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Helt fint som tilbehør ja Så lenge det er bare tilbehøret da..
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Fra enda en gjest som lurer... Hva med champagne farget kjole, sorte sko, sort bollero og sort veske da?
LilleEkorn Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Fra enda en gjest som lurer... Hva med champagne farget kjole, sorte sko, sort bollero og sort veske da? Synes kanskje champagnefarget kan være litt skummelt å velge... Men hvordan er lengden og stilen på den? Vet du hva bruden skal ha på seg? Jeg ville nok ikke reagert, men det kommer jo veldig an på hva slags bryllup du skal i Endret 11. juli 2008 av LilleEkorn
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Noe i denne duren. Bare uten den enorme sløyfa midt på. Den er ganske plain. Off... tror jeg må kjøpe ny kjole....
LilleEkorn Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Noe i denne duren. Bare uten den enorme sløyfa midt på. Den er ganske plain. Off... tror jeg må kjøpe ny kjole.... Da ville jeg ikke reagert i det hele tatt Og med tilbehør i sort som du skrev, så går det fint!
*Emma* Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 Fra enda en gjest som lurer... Hva med champagne farget kjole, sorte sko, sort bollero og sort veske da? Med det sorte tilbehøret syns jeg godt du kan bruke kjolen din!! Og det hvite sjalet til TS også..kjør på!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 Ja, bare bruk det! Men det er fint at folk tenker over slikt. Jeg var i et bryllup for noen uker siden, der to (!) av gjestene hadde helt hvite / kremhvite kjoler! (uten andre farger i sjal el veske el sko) Og en annen hadde en lys rosa flott ballkjole med mange underskjørt, som var så lys og fin at vi trodde det var brura da vi kom kjørende til kirka og denne damen sto der utenfor inngangen. ja Nå var jo bruden i dette bryllupet nydelig med flott kjole og langt slør, men jeg kan tenke meg at de brudene som går for en litt enklere variant av kjole, raskt kan blende inn i mengden hvis ikke gjestene tenker litt bedre over antrekket. ja
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. juli 2008 #15 Skrevet 11. juli 2008 Ja, bare bruk det! Men det er fint at folk tenker over slikt. Jeg var i et bryllup for noen uker siden, der to (!) av gjestene hadde helt hvite / kremhvite kjoler! (uten andre farger i sjal el veske el sko) Og en annen hadde en lys rosa flott ballkjole med mange underskjørt, som var så lys og fin at vi trodde det var brura da vi kom kjørende til kirka og denne damen sto der utenfor inngangen. Helt enig Nå var jo bruden i dette bryllupet nydelig med flott kjole og langt slør, men jeg kan tenke meg at de brudene som går for en litt enklere variant av kjole, raskt kan blende inn i mengden hvis ikke gjestene tenker litt bedre over antrekket. jepp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå