Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #21 Skrevet 10. juni 2003 kjøp deg en Berner du ! Disse hundene er kjempetrivelige. Ikke noe stygt om de andre rasene men jeg tror en Berner er lettere for en første gangs hundeeier enn de andre rasene du nevner. og det virker som om størrelsen er bestemt allerede
Twigi Skrevet 10. juni 2003 #22 Skrevet 10. juni 2003 Vi har stort sett hatt settere Jeg har også en setter, hannhund 4 år, vår første hund. Anbefaler ikke hannhund som førstegangshund - han er stri og sta som et uvær, og ikke nødvendigvis enig med oss om rangordningen i familien. Har du små barn kan det bli et problem! Wild Thing og dere andre med hund: Hva gjør man med en hannhund som plutselig har begynt å tisse inne? Vi har bygd på huset, så jeg trodde han bare markerte i den nye delen, men nå har han tisset 10-15 ganger inne, både i rom han får lov til å gå og der han ikke får være. Gode tips? Noen som vil kjøpe hele bikkja for 50 øre Tenk en tilværelse uten hund - rene gulv, ingen oppskrapede dører, aldri snuble i vannskåler, kunne ha terrassedøra åpen uten å måtte passe på at bikkja ikke stikker av..... o fryd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå