Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du får barn så vil det forandre verden. Eller om du lar være å få barn, så vil også verden bli anderledes enn om du fikk barn. Om det er til det beste eller det verste, det vet vi så klart ikke.

Men uansett, får du barn så vil det forandre verden så husk å gi dem en bra oppdragelse og sørg for at de får en fin barndom så kan verden bli anderledes på en god måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, det har jeg ikke tenkt på. Smart. Får gi dem en oppdragelse også, ikke bare sette dem til verden ;)

Gjest annen gjest
Skrevet

:Nikke:

En tankevekker, fint sagt. Skal gjøre mitt beste.

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
Ah, det har jeg ikke tenkt på. Smart. Får gi dem en oppdragelse også, ikke bare sette dem til verden ;)

Joda, men verden blir jo forandret uansett om du gir dem en oppdragelse eller ikke.

Skrevet

"Sørg for en god oppdragelse, så kan verden bli annerledes på en god måte".

Bare virket som om trådstarter mener det er en aha-opplevelse for de som får barn at det faktisk skjer noe :P og at man må gjøre litt selv også.

Gjest Screemy
Skrevet
Men uansett, får du barn så vil det forandre verden så husk å gi dem en bra oppdragelse og sørg for at de får en fin barndom så kan verden bli anderledes på en god måte.

Jøss, takk for den opplysningen! Dette visste jeg ikke og takker for at du minte meg på det :idesmil:

Skrevet
Jøss, takk for den opplysningen! Dette visste jeg ikke og takker for at du minte meg på det :idesmil:

Ironi?

Gjest Gjest
Skrevet

Den er grei. Jeg har allerde lovet grandonkel å gi mine fremtidige barn en god oppdragelse.

(Hans oppfatning av god oppdragelse innebærer riktignok nasjonalisme, sexisme og mye bruk av spanskrøret, men det får nå være. God oppdragelse skal det værra)

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...