Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Skriv hvorfor du er glad i dag! Kanskje ditt gode humør smitter over på oss andre:) ----------------------------------- Jeg er glad i dag fordi jeg har fått lappen! :D
Gjest Nishiki Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er glad fordi jeg er ferdig med noe som har plaget meg lenge
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er glad fordi mange brikker faller på plass i livet akkurat nå, og det er så deilig å være kvitt en del bekymringer. Og snart har jeg ferie også :juhu:
Gjest Oxford Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er glad fordi jeg har en samboer som jeg elsker - og som faktisk elsker meg også.
Cuba Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er glad pga jeg er forelsket i en kjempe god gutt - min gutt :rødme:
Tussi! Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er glad fordi jeg har verdens beste kjærste som jeg skal gifte meg med, i tillegg venter vi barn, og været er herlig
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er glad i dag fordi jeg elsker mannen min, han elsker meg tilbake, og nå skal vi ha baby!
lille_lam Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er glad fordi livet kunne vært mye værre enn det det er He he
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er glad idag fordi jeg skal gifte meg om 51 dager og jeg har faktisk full kontroll og; Jeg er glad idag fordi jeg skal tilbake på jobb i morra etter å ha vært sykemeldt i nesten 4 uker og; Jeg er glad idag fordi jeg bare har 32 arbeidsdager igjen før jeg har ferie
Tidemand Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er glad i dag fordi jeg reiser opp til kjæresten min utenfor bergen på lørdag, er alt for lenge siden sist, og ikke minst fordi vi snart skal flytte sammen :love:
TinaM Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 -Jeg er glad fordi det er sommerferie -Jeg er glad fordi jeg er lykkelig nyforelsket og for at jeg skal besøke vedkommede på lørdag :rødme: - Jeg er glad for at jeg skal til København med mine beste venninner om 11 dager - jeg er glad for at jeg får være hjemme alene en uke, fordi resten skal på ferie, og jeg skal nyyyte det - jeg er glad i dag fordi jeg har gjort mine svært elskede dyr glade - jeg er glad for at jeg har hatt en fin dag på jobb og tjent penger - jeg er glad for at jeg har verdens beste venner som hjelper meg med å passe hunden når jeg skal være lenge på jobb - jeg er glad for at jeg skal til frisøren i morgen - jeg har glad for at jeg har verdens snilleste, beste, kuleste og mest fantastiske familie/slekt som jeg kan dele alt med! - Jeg er strålende fornøyd med at det ikke er noen verdens ting som plager meg for tiden, og for at livet mitt ikke kunne vært bedre jupp, er glad for det meste egentlig :-D Livet er herligt, dere!
Skade Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er glad idag fordi kjæresten kommer hjem om 2 dager! :love:
Gjest -Maggie- Skrevet 16. juli 2008 #14 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er sitrende glad fordi det straks er ferie. :-D
Gjest Tanita Skrevet 16. juli 2008 #15 Skrevet 16. juli 2008 Fordi jeg nettopp har hatt besøk av en av mine beste venninner som jeg ikke har sett siden 2005 pga flytting! (men savner henne igjen allerede...)
Milly:) Skrevet 16. juli 2008 #16 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er glad fordi jeg snart har ferie og får se kjæresten igjen!
Gjest Oxford Skrevet 16. juli 2008 #17 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er glad fordi vi har fått en liten kattepus i hus. :katt:
Gjest Magica de Spell Skrevet 17. juli 2008 #19 Skrevet 17. juli 2008 Fordi jeg har verdens beste kjærest...... :rødme: .....og fordi jeg var på Metallicakonsert i går!! Helt fantastisk herlig, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå