Gjest Gjest_Sissi_* Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Noen som har bodd på et hotell i Alcudia som heter Solecito ?? Vil gjerne høre hvilke inntrykk dere sitter tilbake med
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 hei. jeg bodde ikke på det hotellet. jeg var der sammen med familien min. jeg synes det var veldig fint der, men hadde ikke dratt ditt med jente gjengen for å feste. syns ikke det var så veldig mye liv. hvertfall ikke det jeg fikk inntryk av. men det er veldig familie vennelig og det er trivelige mennesker der nede.
Gjest Gjest_Sissi_* Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Skal reise med unger, så det passer egentlig fint. Noen som vet om det er langt til sentrum av Alcudia, og event til stranden ? Vært mange ganger i Alcudia, men jeg klarer ikke å lokalisere dette hotellet.
Mistyen Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg får opp to adresser på dette hotellet, både C/Atenas s/n, Alcúdia og Av de Tucan.... Den siste gaten ligger jo i nærheten av Bellevue-området hvis du vet hvor det er. Jeg liker med best i andre enden av Alcudia, mot havnen. Har du sjekket hotell Maristany? http://www.solfaktor.no/tour/sfp/hotelinfo...mp;hotelid=8135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå