Anki1971 Skrevet 10. april 2002 #1 Skrevet 10. april 2002 http://home.no/anki1971/index.html Har laget sanghefter og kirkeprogram i samme stil med det samme "bamse-brudeparet" på forsida. Hva syns dere? Blir det for barnslig? *litt i tvil her*12
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #2 Skrevet 10. april 2002 Ååå så nusselig sanghefte - ser at du er bjørnefan vi skal bare scanne inn noen barnebilder av oss og ha det på fremsiden - trixe og mixe litt - jeg er ferdig med alt utenom å printe ut og lage forsiden på sangheftet gjøres i helga. 10 dager igjen12
Mrs. B Skrevet 10. april 2002 #3 Skrevet 10. april 2002 Anki1971: synes det var kjempe søtt jeg! (positivt). Lurer på hvorfor noen vil ha barnebilder av seg selv på forsiden av sangheftet sitt..?! Med mindre dere har kjent hverandre siden dere var barn og har bilde av dere to sammen som små så skjønner jeg ikke helt den jeg.. 12
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #4 Skrevet 10. april 2002 Skjønner du ikke den - vel det er nå ditt problem det da husk at dette er også en familie fest og familie medlemmene er med - det blir faktisk mer personlig for oss å ha det med. Hva skal dere ha det 8 juni? Jeg vil ikke ha fullt med blomster på forsiden - det skal være noe som våre foreldre vil huske. Vi var barn og nå er vi voksne og dermed smeltet sammen.12
Mrs. B Skrevet 10. april 2002 #5 Skrevet 10. april 2002 Synes bare det blir litt sånn konfirmasjonsaktig.. men det er nå meg da. Det blir sikkert fint. Har ikke laget forsidene våre enda men det blir i samme stilen som invitasjonene våre. > Link fjernet.
Rose Skrevet 10. april 2002 #6 Skrevet 10. april 2002 Anki - synes det ser flott ut jeg! Barnslig ja, men det er jo litt hvordan man legger opp resten også. Har dere en uformell og uhøytidelig tone så passer det. Hadde faktisk tenkt å bruke noen barnebilder, og det er gøy for de som ikke har kjent min forlovede å se hvordan han så ut som liten. Alle bryllup jeg har vært på har brukt barnebilder i sanghefter etc. og det er alltid et morsomt innslag.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #7 Skrevet 10. april 2002 Du har en egen evne til å høres ganske arrogant ut du 8 juni....grow up. Heller ha det skikkelig personlig for vår del. Uansett Anki71 flotte invitasjoner og sanghefter.12
Mrs. B Skrevet 10. april 2002 #8 Skrevet 10. april 2002 20april: Må si jeg ble litt forbløffet over svaret ditt. Mener ikke å være arrogant i det hele tatt - pleier aldri å være det heller. Jeg bare lurte jeg. Unnskyld. *smil da!!* Anki: Lei for dette. Vil ikke ta over innlegget ditt. Synes det ble veldig fint ihvertfall! _________________ 08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-04-10 15:45 ]
june2002 Skrevet 10. april 2002 #9 Skrevet 10. april 2002 Hei! De var kjempesøte, og så er de jo i samme stil som invitasjonene, så det passer jo fint!12
cream Skrevet 10. april 2002 #11 Skrevet 10. april 2002 Syntes det var kjempesøtt jeg Anki. Hvis du er ei bamse-jente syntes jeg virkelig du skal gå for den stilen for det var virkelig Nydelig! Jeg selv kunne ikke hatt den forsiden for jeg Hater bamser..hehe.. Men smaken er som baken! Søtt, nydelig, hærlige + + var det ihvertfall hvis du liker sånn stil! Skikkelig fin skrift-oppsett da! Det skal du ha Lykke til videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå