Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Betalte 108 kr for to cola og to tab xtra på coop marked, glemte selvfølgelig kortet mitt da jeg stod der, så ble så stresset av å måtte løpe frem og tilbake siden de skulle stenge, at eg ikke tenkte på kvittering eller at det var så dyrt. Det er vel ikke mulig at fire brus koster så mye?! Da måtte jo den kostet over 25 kr pr flaske:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1,5 l? Synes det var akkurat passe dyrt isåfall ;)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Ja, det var ekstremt dyrt! De pleier vel å koste ca 17 kroner per flaske.

Skrevet

Ja, alt for dyrt. En 1,5L koster sjelden over 21,- . Og selv om de hadde kostet ekstreme 25,- ville det uansett "bare" blitt 100,- ;)

Skrevet

Koster ca. 15 kr. for ei flaske 1,5 l i butikken. Lavere når man kjøper i kasse.

Skrevet

Du har betalt for mye, for så mye koster det ikke.

Skrevet

Jeg betalte vitterlig 108 kr... minus 32 som jeg hadde i pant. God damit, tror han fyren må ha tastet inn noe feil. Denne brusen må virkelig nytes!:P

Skrevet

Da tror jeg rett og slett at han har glemt å trekke fra pantelappen din. Da blir prisen 16,50 + pant pr. flaske. Og det høres jo sånn passe coop marked-dyrt ut hvis de er like dyr som coop mega.

Gjest Gjest
Skrevet

Brus koster da ikke 27 kroner per flaske :sjokk: ? På de butikkene jeg har vært på så har prisen vært fra 12,90 til 18,50 pluss 2,50 i pant. Kanskje kassadama/mannen tok for mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...