Gjest lillagubban Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Noen som har tips om hvordan hanskes med arr etter kviser i ansiktet? Både sminketips for å skjule det og evnt kremer/behandlinger som hjelper. Jeg får veldig lett arr etter kviser, og har arr på haken og langs med siden mot hårfestet som jeg har hatt siden jeg var 13-14år. Vil så gjerne ha fin og jevn hudfarge, nå spør barn meg om jeg har vannkopper!! Har hørt det går å fjerne med laser, men det høres veldig drastisk ut og sikkert dyrt?
Gjest lillagubban Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Har du prøvd Kelo Cote? Nei, hva er det? Hvor får mn kjøpt og hva koster det?
Saeria Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Det er en arrkrem som en får kjøpt på apoteket. Jeg vet desverre ikke hva den koster. Den skal visst fungere bra på nyere arr, hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har samme problemet, eneste løsningen for meg tror jeg er sparkel... sukk:/ gå inn på ellipseklinikken og se, de har noen metoder også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå