Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 jeg snakket en gang med en veninne om løst og fast.plutselig snakket vi om sexlivet til hverandre.og da vi kom innpå suging så sa hun at hun og mannen hennes pleide å kline etter at han hadde hatt utløsning i munnen hennes.dvs at imens hun fortsatt hadde sæden i munnen.er d mange her som gjør det?må si jeg ble litt tent av tanken.....
Pludre Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Nei, det var ingen kjekk tanke....sæd smaker jo hoggorm !!!
timi Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Det har jeg aldri gjort, og kan ikke si at det frister..
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Dama mi suger meg tom og svelger. Men NEI, hun får ikke kysse meg på munnen etterpå.. Blir litt ertet med det...
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Dama mi suger meg tom og svelger. Men NEI, hun får ikke kysse meg på munnen etterpå.. Blir litt ertet med det... Samme her. Blir å ertet
Finger Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Tror ikke akkurat at det hadde gjort meg noe som helst... Hallo... det er jo bare sæd. Eggehvite stort sett, og proteiner. Ingen skumle og ulumske ingredienser!! Men det er klart at det hadde vel helt klart kommet an på situasjon og stemning tror jeg!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Kliner ikke med alt i munnen, men er ikke alltid like nøye på å svelge alt like grundig. Og kliner til etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå