Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 - Ingen umulighet, sier Jens før han tar ferie. Hvor populær vil Siv bli som statsminister? Jeg ser for meg at hun vil bli hyllet av folk med lav utdanning og intellektuell kompetanse, mens hun vil få massiv kritikk og bli slaktet av majoriteten av befolkningen. Hun vil nok ikke på langt nær bli en like populær statsminister som Jens.
Brunhilde Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jeg håper at hun ikke vil bli en like populær statsminister som Jens. Jeg ser at dama har noen politiske evner, men hennes evne til å skyte fra hofta - for så reagerer som en furten drittunge når noen skyter tilbake - overskygger alt annet. På den annen side så vil en hvilken som helst statsminister fra FrP være nær en tragedie, jeg blir nesten redd bare ved tanken.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 - Ingen umulighet, sier Jens før han tar ferie. Hvor populær vil Siv bli som statsminister? Jeg ser for meg at hun vil bli hyllet av folk med lav utdanning og intellektuell kompetanse, mens hun vil få massiv kritikk og bli slaktet av majoriteten av befolkningen. Hun vil nok ikke på langt nær bli en like populær statsminister som Jens. Er Jens populær som statsminister? Les litt før du uttaler deg.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Hadde FrP fått regjeringsmakt, tipper jeg at de fleste av forslagene deres hadde blitt nedstemt (de fleste saker må jo heldigvis gjennom Stortinget før de kan settes ut i livet ), helt til de hadde blitt så rabulistiske at støtten deres hadde blitt så liten at Stortinget hadde fremmet kabinettsspørsmål, og de hadde blitt nødt til å gå av. Ventetiden hadde nok blitt noe ubehagelig for mange av oss, men jeg regner med at etter en kort, mislykket tid som statsledere så vil det ta lang tid før særlig mange vurderer å gi dem et sånt ansvar igjen
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Siw Jensen er den minst karismatiske politiker jeg kan tenke meg. Når hun i tillegg er Frp, blir det dobbelt ille. For min del håper jeg aldri dette populistpartiet kommer til makta i Norge. Siw Jensen finnes ikke fengende å høre på, hun høres sint ut hele tiden, virker ikke samlende og er for hard.
Gjest Bond Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Jeg må si meg enig til Purple Haze. For en eller annen grunn liker jeg ikke dama. Greit nok at jeg er uenig med FrP sin politikk, men hun virker spesielt irriterende som person i tillegg. Det er noe i den måten hun svarer spørsmål og spesielt utrykkene hun lager da andre snakker i debatter. Vet ikke om hun gjør det bevisst, men hun virker litt arrogant og nedlatende ganske ofte.
The Kitten Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Siw Jensen er den minst karismatiske politiker jeg kan tenke meg. Når hun i tillegg er Frp, blir det dobbelt ille. For min del håper jeg aldri dette populistpartiet kommer til makta i Norge. Siw Jensen finnes ikke fengende å høre på, hun høres sint ut hele tiden, virker ikke samlende og er for hard. "Siw"? Du vet jo ikke hva hun heter engang. Sett deg inn i såpass før du uttaler deg. Hilsen The Kitten :banantroll:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå