Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Barbeint
Skrevet

Nå på sommeren går jeg mye i sandaler eller barbeint. Holder på å skrubbe huden av føttene for å få dem rene hver kveld, så nå har jeg kjøpt en balje jeg skal bruke som fotbad. Men hva skal jeg ha oppi sammen med vannet? Hva er mest effektivt og samtidig bra for huden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet

Gehwol grønt urtebad. Superbra! Mvh fotterapeut :)

(fås kjøpt hos fotterapeuter)

Gjest Emera
Skrevet

Hehe, med god REMA-filosofi i bakhodet sier jeg grønnsåpe. I hvertfall det beste jeg vet i fotbad.

Skrevet

Jeg har bare brukt grønnsåpe. Kjempedeilig!

Skrevet

Grønnsåpe gir vel ikke den helt store luksusfølesen, men det funker bra for å få føttene rene i alle fall. :)

Gjest Tanita
Skrevet

Er det den som gir slik knæsjgrønt bad? Altså signalgrønn farve? Ja, den er bra!!!

Gjest Pupsilure
Skrevet

Du kan bruke grønnsåpe også :) Men helst ren grønnsåpe fra apoteket, og ikke den for gulv i matbutikken :)

Gjest Pupsilure
Skrevet
Er det den som gir slik knæsjgrønt bad? Altså signalgrønn farve? Ja, den er bra!!!

Ja, det er den. Jeg har prøvd mye forskjellig, men den er den eneste som duger. Jobben blir så mye lettere. :)

Skrevet
Nå på sommeren går jeg mye i sandaler eller barbeint. Holder på å skrubbe huden av føttene for å få dem rene hver kveld, så nå har jeg kjøpt en balje jeg skal bruke som fotbad. Men hva skal jeg ha oppi sammen med vannet? Hva er mest effektivt og samtidig bra for huden?

Heia,klorin og vann gjør susen.hørte detta av ei gammel dame slik de gjorde i "gamle" dager.men sikkert ikke hver dag men jeg gjør det innimellom.hvis ikke bruker jeg grønnsåpe.Lykke til.

Skrevet
Ja, det er den. Jeg har prøvd mye forskjellig, men den er den eneste som duger. Jobben blir så mye lettere. :)

Anbefalte ikke du noe helt annet isted? Og nå sier du at grønnsåpe er det eneste som duger? :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Anbefalte ikke du noe helt annet isted? Og nå sier du at grønnsåpe er det eneste som duger? :fnise:

Les tråden EN gang til, så får du kanskje sitatene rett. ;)

Pupsilure anbefalte en knæsjgrønn greie, og sier at det er det beste. Men at det går an å bruke grønnsåpe også.

Litt seint på natta ja! :)

Gjest Barbeint
Skrevet

Har kjøpt, og sitter nå her med nyvaskede urteduftende føtter. :fnise:

Skrevet

Jeg liker den fra Scholl som man får kjøpt på apoteket.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan man ikke bruke et slags badesalt eller badekuler også? Noen som har tips om noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...