Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av forskjellige grunner er ikke min mann særlig glad i å dra på ferie, han vil helst være hjemme eller på hytta. Jeg kunne tenkt meg en ordentlig tur, men det viktigste er vel å tilbringe litt tid sammen? Så kan jeg kanskje dra på en tur med noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Av forskjellige grunner er ikke min mann særlig glad i å dra på ferie, han vil helst være hjemme eller på hytta. Jeg kunne tenkt meg en ordentlig tur, men det viktigste er vel å tilbringe litt tid sammen? Så kan jeg kanskje dra på en tur med noen andre?

Klart du kan dra på ferie med noen andre hvis du har lyst til å reise, og mannen ikke vil bli med!

Det gjorde jeg, og etter det ville mannen være med, gitt!

Og nå er han like glad i å reise som jeg er :)

Skrevet
Klart du kan dra på ferie med noen andre hvis du har lyst til å reise, og mannen ikke vil bli med!

Det gjorde jeg, og etter det ville mannen være med, gitt!

Og nå er han like glad i å reise som jeg er :)

Tok dette lang tid? :) Det hadde vært noe det :)

Skrevet
Tok dette lang tid? :) Det hadde vært noe det :)

Neida, det tok ikke lang tid i det hele tatt:)

Da jeg kom hjem fra ferien, så syntes han ikke det hadde vært noe artig i det hele tatt å sitte hjemme mens jeg var på tur. Til tross for at han valgte det selv. Så vi dro til Kroatia bare noen mnd etter, så til Skiathos tre mnd etter det igjen, og sånn har det fortsatt, men ikke like ofte da. Økonomien spiller jo også inn. Men han har virkelig fått smaken på det nå.

En av grunnene til det var at han faktisk oppdaget at jeg ville oppleve noe når jeg var på ferie, å ligge på stranda i uker er ikke noe for meg (men det trodde han, og han er ingen strandløve;)).

Gjest bare dra du
Skrevet
En av grunnene til det var at han faktisk oppdaget at jeg ville oppleve noe når jeg var på ferie, å ligge på stranda i uker er ikke noe for meg (men det trodde han, og han er ingen strandløve;)).

Signerer på denne!

Reis bare du alene, han kommer garantert etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...