Gjest jugla Skrevet 8. juli 2008 #1 Del Skrevet 8. juli 2008 Stort sett alle mine smykker er ekte juggel! Hva gjør man når de får et sånt "skittent" belegg på seg? Hvordan får man dem rene igjen mest mulig enkelt? Finnes det noen blandingsvæske jeg kan legge dem i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jugla Skrevet 9. juli 2008 #2 Del Skrevet 9. juli 2008 Ingen som vet? Har KG's kvinner kun ekte gull og sølv, med diamanter på så klart, i sine smykkeskrin? Eller finnes det rett og slett ikke noe å gjøre med juglet? Når de blir stygge så må man kaste de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestemor Skrevet 9. juli 2008 #3 Del Skrevet 9. juli 2008 Ingen som vet? Har KG's kvinner kun ekte gull og sølv, med diamanter på så klart, i sine smykkeskrin? Eller finnes det rett og slett ikke noe å gjøre med juglet? Når de blir stygge så må man kaste de? Jeg har brukt zalo oppvaskmiddel på mine. Brukte en svamp og skylte de godt under rennende vann. Ble ikke helt topp resultat men helt greit,istedetfor å kaste smykkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 11. juli 2008 #4 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Connoisseurs er et middel som du bruker til å rense uekte smykker og som du kjøper hos gullsmeder. Endret 11. juli 2008 av Mona32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå