Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Å få fotmassaje etter jobb,er et noe som kvinner setter veldig høyt?Har hørt det er mange som liker det
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Å, jaaaaa det hadde vært en drøm. Skulle bare ønske jeg hadde en mann til å gjøre det...
Nabodama Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Å få fotmassaje etter jobb,er et noe som kvinner setter veldig høyt?Har hørt det er mange som liker det Nei, setter det ikke veldig høyt, ikke høyt engang. Har ikke behov for det, rett og slett. Liker å kose mye, men fotmassasje inngår ikke i det.
Nigo-san Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Huff nei, stakkars mann! Jeg har ikke pene føtter, selv når de er rimelig velstelte, så jeg vil helst la ham slippe. Han har gjort det, men det var da vi var unge og nyforelskede (og han hadde tatt av seg brillene siden vi lå i badekaret )...
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Jaaaa! Min mann koser og masserer føttene mine littegrann nesten hver eneste kveld.. ikke rett etter jobb, men når han synker ned i sofaen foran tv, med mine føtter ved siden av.. Det er det beste i verden å sovne til.. Jeg er ganske heldig har hatt det slik i nesten 4 år! :rødme: Han er faktisk mye flinkere enn meg til kjærtegn slik.. og JA, jeg sørger alltid for å ha nydusjede føtter til kvelden..
Adonia Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 jaa vi pleier å massere hverandres føtter samtidig, så slipper det å bli så kjedelig for den som må massere..
Gjest Tanita Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Ja, men jeg ville hatt et fresht varmt fotbad først!
Cuba Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er så kilen, så tror ikke han hadde holdt på så lenge etter å ha fått et spark i trynet..
marsmelon Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er så kilen, så tror ikke han hadde holdt på så lenge etter å ha fått et spark i trynet.. Ditto! Sambo har prøvd på det noen ganger, men da tar det ikke lange tiden før jeg begynner å hyle fordi det kiler. Slutter han ikke da så begynner jeg å sparke rundt meg Han kan heller stryke meg litt på ryggen
Gjest StockDama Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Neh, men å få leggene massert er digg =p
vilja Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Elsker fotmasasje. Det kommer på plassen rett etter å kysse, tror jeg. Hehe
Gjest Gjest_jea_* Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Ikke min greie! Jeg liker ikke føtter generelt, og spesielt ikke mine da den ene er totalt deformert. Dessuten gjør min jobb at jeg kommer hjem med rimelig svette og stinkende føtter, så jeg vil helst ikke stikke dem opp nær ansiktet på en stakkars mann.
Gjest Gjest_b Skrevet 8. juli 2008 #14 Skrevet 8. juli 2008 Hadde vært fullstendig nydelig... for meg. Men, tydelig ut fra tråden her at du må spørre din utkårede om hva HUN foretrekker.
Sekretæren Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 Å få fotmassaje etter jobb,er et noe som kvinner setter veldig høyt?Har hørt det er mange som liker det Ååå, sukk... jeg ble skikkelig "lurt" av en mann på den måten en gang.....
Gjest Gjest_b Skrevet 8. juli 2008 #16 Skrevet 8. juli 2008 Ååå, sukk... jeg ble skikkelig "lurt" av en mann på den måten en gang..... Ha-ha. Da er vi to
absinthia Skrevet 8. juli 2008 #17 Skrevet 8. juli 2008 Når jeg leste dette, kom jeg på et nytt kriterie å stille til en kommende mann eller kjæreste. Best jeg også noterer det ned i boka "hundreogørtogførti grunner til å ikke være single".
Gjest Catwoman Skrevet 9. juli 2008 #18 Skrevet 9. juli 2008 Fotmassasje er noe av det beste jeg vet - så ja takk, det hadde jeg satt veldig høyt. Og gjerne leggene også. Jeg er også ekstremt kilen på tærne - men fotmassasje som gjøres riktig og ordentlig kiler ikke. Hvis man bare pusler med tærne og stryker og sånn - DA kiler det da. Men jeg måtte få vakse beina mine først da, sånn at de var rene og freshe.
Gjest New Dawn Skrevet 9. juli 2008 #19 Skrevet 9. juli 2008 Neitakk - kunne ikke tenkt meg noe verre. Jeg er så kilen at jeg får panikk ved tanken. Så når mannen skal tulle med meg så tar han tak rundt anklene mine .. da blir jeg desperat mildt sagt. Så nei - fotmassasje er vel noe av det verste noen kunne gitt meg.
Suzy Skrevet 9. juli 2008 #20 Skrevet 9. juli 2008 Åh ja! Det er skikkelig godt, men jeg får ikke lov til å komme nær føttene til kjæresten - han er helt hysterisk kilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå