Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Skal bestille øyekrem og har lyst å prøve harmonie eller hydra floral fra decleor, men syns de virker like,hva er forskjellen på de? Hvilken er best?
Gjest hyggelig Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 har tenkt på nøyaktig det samme, så slenger meg på her.
Gjest Lacuna Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har brukt opp en tube Harmonie, og det positive jeg kan si, er at den virker kjølende. Noen fuktgivende effekt har jeg ikke sett noe til.
Gjest Amorina Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Décleor - Hydrotenseur Eye contour firming serum. Under 200 på jordbærnettet, utrolig drøy i bruk, kjempefint resultat.
Hilde Christina Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hydra floral er for normal hud og Harmonie er den for de med sensitiv hud. Bruker sistnevnte og jeg kan bruke veldig få andre øyekremer uten at øynene mine reagerer så har du sensitive øyne bør du gå for den. Begge motvirker aldringstegn, Hydra floral er mer fuktgivende enn Harmonie.
Nienna83 Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har brukt vitaroma øyekrem fra decleor en stund nå, men føler jeg trenger noe som mer hvisker ut linjer. Er snart 25 og ser de første linjene allerede, og denne kremen hjelper iaff ikke med å redusere dem på noen måte. Hva burde jeg prøve isteden? Har forresten også prøvd steget etter vitaroma i samme serie (husker ikke navnet) uten effekt.
Gjest Amorina Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Décleor - Hydrotenseur Eye contour firming serum... den glatter ut linjer
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Décleor - Hydrotenseur Eye contour firming serum. Under 200 på jordbærnettet, utrolig drøy i bruk, kjempefint resultat. Kan ikke finne denne på strawberrynet, prøvde å søke etter produktet også. Er det meg som ser dårlig, kunne du i såfall kanskje lagt ut link..?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Glem det, jeg fant!=) Den lå bare inne på et kortere navn, men det som du skrev står på flaska. Den er jo litt over 200 lappen da, men bli kansje akkurat under med rabatten tenker jeg. Vet du om denne passer for ung hud også? Jeg er 23 år og trenger fukt, og har allerede fått en linje under øynene.
Rosenrød Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Da er den bestilt, men det ser ut som om produktet er et serum som en skal ha under annen øyekrem, oen som kan bekrefte eller avkrefte dette?
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 All verdens kremer kan ikke glatte ut rynker ..
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #13 Skrevet 13. juli 2008 Jeg bruker hydra floral, den er veldig drøy (!! kjøpte den rett etter jul og har den fortsatt) til en grei pris (på nettet). Men jeg synes ikke den hjelper på mørke ringer rundt øynene, men det er vel nesten bare søvn og vann som funker på det Men jeg syns i alle fall den er grei, gir jo fuktighet.
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. juli 2008 #14 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har brukt vitaroma øyekrem fra decleor en stund nå, men føler jeg trenger noe som mer hvisker ut linjer. Er snart 25 og ser de første linjene allerede, og denne kremen hjelper iaff ikke med å redusere dem på noen måte. Hva burde jeg prøve isteden? Har forresten også prøvd steget etter vitaroma i samme serie (husker ikke navnet) uten effekt. Jeg har ikke kastet meg på rynkebekjempingskjøret helt enda, så jeg er ikke helt inne i dette, men slik jeg hadde forstått det, så virker rynke- og øyekremer på den måten at de kan forebygge noe framtidige rynker, og ikke ved at de i særlig grad visker ut rynker som allerede er der. Da jeg var på hudpleieraid på Sephora i USA i fjor, rasket jeg med meg Decléors Vitaroma-øyekrem, og jeg syns ærlig talt det er vanskelig å si om den er bra eller dårlig, siden jeg ikke har noen forventning om at den skal redusere de små linjene jeg har rundt øynene (som jeg er usikker på om har endret seg noe siden jeg var purung, og som jeg dermed ikke gidder å bruke noe energi på å bekymre meg over). Jeg har heller ikke tørr hud, men den føles deilig, og den er mitt bidrag til å forsøke å forebygge linjer på sikt.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #15 Skrevet 13. juli 2008 Jeg opplevde at etter en ukes bruk med vitaroma fikk jeg tydelige linjer under øynene. Så jeg gikk fra å ikke ha noen synlige til å ha tydelige linjer nedenfor øyet. Dårlig gjort gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå