Gjest ts Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Noen fine campingplasser nært Bodø? Har 3 barn og skal ligge i telt.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk for svar. Løp har jeg aldri hørt om. Må prøve å finne ut litt mer om det. De andre plassene høres fine ut, men jeg er litt kresen så jeg skulle ønske de kunne legge ut litt flere bilder på nettsidene sine. Sist jeg var i Geitvågen var jeg 6 år, bare 34 år siden . Mulig det har skjedd noe siden sist.
Gjest Oxford Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Bare hyggelig. Generelt tror jeg at standarden er litt så som så på de fleste campingplassene, men jeg skal selvsagt ikke uttale meg så bastant om akkurat det. Du kan kanskje forhøre deg med de forskjellige stedene om hvordan standarden er ang. dusj, toalett og andre fasiliteter som kjøkken m.m.?
Sofia1 Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Bare hyggelig. Generelt tror jeg at standarden er litt så som så på de fleste campingplassene, men jeg skal selvsagt ikke uttale meg så bastant om akkurat det. Du kan kanskje forhøre deg med de forskjellige stedene om hvordan standarden er ang. dusj, toalett og andre fasiliteter som kjøkken m.m.? Hei! Anbefaler campingplassen i Geitvågen. Er koselig med bra område for bading og aktivitet.
Gjest ts Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Takk skal dere ha. Tror vi drar videre fra Bodø til Lofoten, vet der om noen fine teltplasser der?
Gjest Oxford Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 (endret) gg Endret 27. juli 2008 av Oxford
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå