Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Er det normalt at en hund går rundt å "knurrer" (tror det er det. Kommer mange rare lyder av hunden) hele tiden? Høres nesten ut som et monster. Har ikke mye peiling på hund, men har aldri hørt det før, og i hvertfall ikke så ofte for det er hver gang den er ute (hvert dag). De siste 4 dagene så har den også begynt å ule, holder noen ganger på i flere timer. Høres nesten ut som den gråter. Er dette her normalt eller er det grunn til bekymring?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Det er nok ikke grunn til bekymring. Hunder lager mange lyder. Min hund lager gryntelyder og snorkelyder når hun koser seg. Noen ganger maler hun omtrent som en katt. Om hunden uler og lager andre lyder, kan det være fordi den lukter noe spennende, f.eks. en tispe i løpetid, fremmede hunder/dyr i nærheten, osv.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Syns du skal følge med jeg... Min hund lager ingen lyder, utenom når han sover. Da kommer det masse rare lyder. Ule kan hunder gjøre når det er løpetid i nærheten, men som sagt følg med.
Gjest Gjest_s Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Er det normalt at en hund går rundt å "knurrer" (tror det er det. Kommer mange rare lyder av hunden) hele tiden? Høres nesten ut som et monster. Har ikke mye peiling på hund, men har aldri hørt det før, og i hvertfall ikke så ofte for det er hver gang den er ute (hvert dag). De siste 4 dagene så har den også begynt å ule, holder noen ganger på i flere timer. Høres nesten ut som den gråter. Er dette her normalt eller er det grunn til bekymring? Er den forlatt alene kanskje? Er helt normalt for en hund å gi fra seg lyder da for å kalle til seg stammen sin igjen (i våre øyne gråte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå