Gjest Gjest_smiley_* Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Vi skal gifte oss......litt rart å skrive og si det..... Har bestemt oss for å gjøre det i utlandet, men ingen arrangører som feks brudepikene el som har opplegg der, så vi må ordne alt selv. Nå skal vi reise litt rundt i landet før vi gifter oss, og synes det vil være veldig upraktisk å drasse med seg dress ol rundt, men vi vil jo gjerne se ordentlig ut også...... Har hørt med hotellet hvor vi skal ha privat seremoni etterpå om det er mulig å få hjelp til å leie, men ingen på den øya drev med det. Jeg tror jeg skal kjøpe en helt enkel kjole som tar liten plass, så for meg er det ikke noe problem. eneste problemet er at min familie skal holde uhøytidelig bryllupsfest for oss senere i høst, og hva skal jeg da ha på meg? Sommerkjolen jeg brukte når vi giftet oss, eller en litt fin selskapskjole? Kjempe glad for råd og innspill!
onyx Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Trenger han dress da? hva med en pen bukse og en kul skjorte? Ev en vest også?
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Vi skal også gifte oss i utlandet, dvs karibien... :-) Skjønner at dere ikke orker å ha med for mye i kofferten, blir bare slitsomt! Jeg skal gifte meg i en lett og luftig hvit sommekjole og gubben skal ha kortermet hvit skjorte og en beige lincapri bukse. Vi tenkte også å ha en fest for venner og familie utpå høsten en gang og da kommer jeg til å kjøpe meg en annen "billig" kjole :-) Lykke til med planleggingen!! :love:
Gjest Gjest_smiley_* Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Vi skal også gifte oss i utlandet, dvs karibien... :-) Skjønner at dere ikke orker å ha med for mye i kofferten, blir bare slitsomt! Jeg skal gifte meg i en lett og luftig hvit sommekjole og gubben skal ha kortermet hvit skjorte og en beige lincapri bukse. Vi tenkte også å ha en fest for venner og familie utpå høsten en gang og da kommer jeg til å kjøpe meg en annen "billig" kjole :-) Lykke til med planleggingen!! :love: Takk:-) Dere også:-) Synes det er så rart jeg, å si at jeg skal gifte meg......og snart er jeg kone....
Saeria Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Vi skal også gifte oss i utlandet, dvs karibien... :-) Skjønner at dere ikke orker å ha med for mye i kofferten, blir bare slitsomt! Jeg skal gifte meg i en lett og luftig hvit sommekjole og gubben skal ha kortermet hvit skjorte og en beige lincapri bukse. Vi tenkte også å ha en fest for venner og familie utpå høsten en gang og da kommer jeg til å kjøpe meg en annen "billig" kjole :-) Lykke til med planleggingen!! :love: Vi gjør det samme som dere. Til og med i karibien. Vi har også planer om en vennefest. Da blir det bare en enkel kjole på meg. Vi skal grille og ha en helt uformell setting, så da holder det med en enkel kjole. Jeg synes du kan ha både selskapskjole så vel som den du gifter deg i. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå