Gå til innhold

Er det noen som har flyttet fra hverandre

Anbefalte innlegg

Gjest solitude standing
Skrevet

Hvordan gjorde dere det, hvordan sa du eller h*n at dere ikke ville bo sammen mer? Og funka forholdet videre? Noen solskinnshistorier?

Eller betyr det slutten på forholdet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi flyttet fra hverandre.

Etter 6 mnd var det slutt.

Årsaken til at man flytter fra hverandre er jo fordi man sliter og forholdet går dårlig. Når man bor hver for seg så får man se om man savner hverandre og finne ut hva man egentlig vil.

Selv om det er mest sannsynlig at det går mot brudd, så er det en veldig ryddig måte å gjøre det på.

Man har jo delt ting og gjort opp på forhånd.

Også er man mer sikker på avgjørelsen.

Jeg anbefaler :)

Gjest Solitude standing
Skrevet

Var dere enige om å flytte fra hverandre, eller var det bare en som ville det? Hvordan gå frem?

Gjest Gjest
Skrevet

Vi var enig om det.

Planen var å være sammen og om vi etter ett år ennå var det, så skulle vi selge begge leilighetene og kjøpe noe større sammen.

Hadde vært sammen i over 5 år.

Sånn rent praktisk så kjøpte jeg han ut av leiligheten og han kjøpte en ny.

Jeg hjalp med oppussing og vi kom godt overens i hele perioden.

Det var vel egentlig det som var problemet vårt, vi var bestevenner - ikke kjærester.

Nå har jeg ny kjæreste og er veldig lykkelig.

Han er ennå single og vi har sporadisk kontakt (jeg ønsker ikke at vi skal være så gode venner nå som jeg har ny kjæreste).

Gjest Gjest
Skrevet

Vi flyttet fra hverandre for to-tre måneder siden og er sammen enda. Vi ikke om det kommer til å vare, men det går i alle fall mye bedre med oss nå, som vi slipper alt gruffet et samboerskap fører med seg.

Skrevet

Ikke akkurat det, men mine eks-svigerforeldre var gift og bodde i hver sin leilighet i samme bygård. Fungerte helt suverent for dem

Skrevet
Hvordan gjorde dere det, hvordan sa du eller h*n at dere ikke ville bo sammen mer? Og funka forholdet videre? Noen solskinnshistorier?

Meg og typen flyttet fra hverandre etter å ha bodd sammen bare litt i ovekanten av et halvt år. Jeg kastet han ut etter masse krangling. Jeg ble gravid med han men alikavell ville jeg ha han ut av livet mitt. Vi har bodd fra hverandre i snart 9 mnd nå å det er grusomt tøft, Vi er ennå sammen, han elsker meg, jeg han og begge gleder seg til og få baby. Jeg vil ha han tilbake hos meg hver dag, men det viser seg at han ikke vil bo så langt i fra byn og er redd for og bli kastet ut igjen så han nøler. Masse stress... Forhåpentlighvis bestemmer han seg for og flytte hjem igjen til meg og sønnen vår som er på vei... Av grunner som at vi faktisk trenger han nå... Men når det vet jeg ikke, så jeg får bare håpe at det blir et når... For det at vi ikke bor sammen lager veldig store problemer for oss.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Han trengte en pause, jeg ville prøve mer.

Vi flyttet fra hverandre (jeg flyttet ut) og var sånn halvveis sammen. Vi reiste på en lenge planlagt ferie sammen og hadde det topp. Etter 4 uker ble vi kjærester igjen. Jeg overnattet mer og mer, og nå (ca 2 mnd etter bruddet) er jeg der hver dag/natt :)

Det kan gå bra dersom begge er villige til å prøve :)

Lykke til! :klemmer:

Håper det går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...