Toya Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Hei ! Hva har dere valgt å ha under ? Jeg skal ha korsette, men er litt i tvil om jeg skal kjøpe et på brudebutikken til 1.000.- eller på H&M til 130.- Det er jo ikke så ofte man bruker korsett og 1.000.- er jo en del penger for en sånn liten ting. Men er H&M kvaliteten mye dårligere mon tro ? Hmmmm Hva gjør dere ? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg kjøpte et helt glatt korsett som jeg skal ha under kjolen - enten korsett eller torsolette - vet ikke helt - betalte uansett 500 for den og jeg kjøpte det i undertøys butikk. Jeg kan ikke ha noe med blonder under da dette ville skint gjennom kjolen NÅr det gjelder HM får du det du betaler for - for å si det slik da. Lykke til _________________ Vi gifter oss 20 April 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: 20April2002 den 2002-04-10 15:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 H&M kan være av veldig dårlig kvalitet, dessverre. Spilene på min falt ut allerede ved første gangs bruk! Dessuten er de ikke så pent sydd, så den vil ikke bli like pen under kjolen. Men det er mye penger å spare selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Skal ha BH uten sømmer Vanlig G-streng som hører til Kjøpt på undertøysbutikk for ca. 1100,- Det var helt nydelig og veldig behagelig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 10. april 2002 #5 Del Skrevet 10. april 2002 Hei hei! Jeg må ha en bh uten stropper siden kjolen mine har bare skuldre og en g-streng til! Så seff stay-up og strømpebånd! Jeg kommer IKKE til å kjøpe det i en brudebutikk for det er svinedyrt!!! Men tror ikke jeg kommer til å handle i H&M heller. En vanlig undertøys-butikk som har en pris midt-i-mellom kommer jeg til å handle i... Good luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 10. april 2002 #6 Del Skrevet 10. april 2002 Noe jeg har lurt litt på....... Strømpebånd...... Bruker man ett eller to????? Har sett at manenkenger bruker ett.... Og det halveis på låret..... Er de bare til pynt? Eller skal de holde strømpene oppe? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 10. april 2002 #7 Del Skrevet 10. april 2002 Tror nok det bare er pynt. Mutter hadde kjøpt et lyseblått til meg i dag, og forloveren min hadde kjøpt et hvitt et. Hun har vært i N.Y. i helgen og hadde anstrengt seg sånn for å finne en super gave til meg. Hun ble litt skuffet når jeg hadde fått allerede, så jeg har vurdert å ha på meg begge to 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 10. april 2002 #8 Del Skrevet 10. april 2002 Kjøp for all del ikke korsett om dere ikke vet at dere kommer til å bruke det senere. Jeg kjøpte ett dyrt ett på brudebutikken, som jeg brukte kun den gangen. Det er jo ikke noe du kan ha under så mange klær da akkurat, blondene skinner igjennom. Ang. strømpebånd er det vel ett som er vanlig. Jeg klarte nå for sikkerhetskyld å miste mitt også jeg da. *ler* Etter jeg kom fra fotografering var det søkk borte! Greit at det blåste den dagen, men likevel.... *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå