~banshee Skrevet 8. juli 2008 #1 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg er veldig interessert i astrologi, og har lest mye om det. Men likevel, så er det en ting jeg fortsatt ikke forstår meg på! Ascendanten - hva sier den egentlig om en person? Noen sier at det er den personligheten du virkelig har, noen sier at den forklarer førsteinntrykket folk får av deg, andre sier andre ting. Noen som har noen fornuftige svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. juli 2008 #2 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvis jeg husker riktig, så er ASC mer ditt ansikt utad, ja. Det er mer til det enn som så, men jeg klarer ikke huske mer nå i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadir Skrevet 10. juli 2008 #3 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) he ascendant (Image:Ascendant-symbol.png or As), or rising sign, is the zodiacal sign and degree that was ascending on the eastern horizon at the specific time and location of an event. According to astrological theory,.... http://en.wikipedia.org/wiki/Ascendant Inlägget avkortat med hänvisning till copyrighet /Furstina (mod) Endret 11. juli 2008 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lela Skrevet 13. august 2008 #4 Del Skrevet 13. august 2008 Ascedanten er det tegnet som viser seg i øst (på venstre side i horoskopet) i det øyeblikket du blir født. Ascedanten danner begynnelsen på 1.hus som er "jeg-huset" og beskriver førsteintykket du gir andre. Derfor kan det være vanskelig å tippe hvilke tegn du er født i uten å kjenne deg godt. Ascedanten betyr vel så mye for personligheten din som sol-tegnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå