Asa Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Ønsker å kjøpe meg elipsemaskin. Noen som har erfaringer med ulike modeller evt. nettsider/butikker de har kjøpt fra?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Unngå i hvertfall TVShop sine. Jeg har erfaring med jo større ellipsemaskin, jo bedre. De koster ofte mer, men er mer behagelige.
Sekretæren Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 (endret) Dette lurer jeg og på.... har sett litt på disse... http://www.abilica.no/ Hmm... den ville ikke linke direkte inn på siden. Gå inn på Abilica produkter og klikk på Eliptikaler Kan det være noe? Noen som har erfaring med disse? (Ikke meningen å kuppe tråden, Asa, men håper du og har nytte av denne linken.. ) Endret 8. juli 2008 av Miss Shorty
Asa Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Hehe, helt greit. Har også kikket på Abilica, men er ute etter erfaringer.
Dazzling Diva Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har Orbitrek (samme type som de selger/solgte på Tv Shop) og er kjempefornøyd med den. Den er stødig, og har trinnløs justering av motstand. Man må ha sko på når man bruker den, skal jeg si noe negativt må det være at den bråker en del - men det gjør de fleste treningsapparater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå