Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dame 27
Skrevet

Hei!

Date - rødme - hjelp - kva skal eg ha på meg ?

Kjenner du deg igjen?

Kva for antrekk stiller du opp med på date og til type date er det?

(t.d. middag ute, middag hos din date, kino, konsert, tur i marka, båt-tur ect...)

(og kva hadde din date på seg?)

Kan vere spennende å høyre - samt få nokon tips....

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann30
Skrevet
Hei!

Date - rødme - hjelp - kva skal eg ha på meg ?

Kjenner du deg igjen?

Kva for antrekk stiller du opp med på date og til type date er det?

(t.d. middag ute, middag hos din date, kino, konsert, tur i marka, båt-tur ect...)

(og kva hadde din date på seg?)

Kan vere spennende å høyre - samt få nokon tips....

Lær dette: Menn driter i klær, og han vil ikke engang huske hva du hadde på deg. Du må gjerne teste dette, og spørre ham etterpå ;)

Selvsagt innenfor visse grenser... Ikke ta på treningsdrakt eller brudekjole.

Skrevet

Tror Mann30 har et veldig godt poeng! Styr unna ytterpunktene og du er trygg.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ta på deg noe du føler deg vel i.

Gjest Lunis
Skrevet

Hvis du går med en genser, ta den på bak-frem og sjekk om han legger merke til det! Jeg tipper han ikke gjør det :P

Gjest Gjest_jente 28_*
Skrevet

Hei!

De fleste menn bryr seg vel kanskje ikke om hva du har på deg, men de registrerer om di kler det du har på deg, dvs om du er pen i det.

Jeg var på middagsdate i byen midt i uka og hadde på meg:

Brune ballerinasko

Hvitt skjørt med noen fargete sommerblomster på

Brun singlet

Pen beige cardigan/jakke

Han hadde:

Pen olabukse

Tøff skjorte

Dressjakke

Slo bra an det ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville kledd meg i noe jeg følte meg vel i, og ikke påfallende utfordrende om det var første date (men man kan vel kle seg sexy uten å ha lakk-bh-en hengende halvveis utafor..) :fnise: Pleier stort sett å kle meg forholdsvis pent/feminint uansett hva jeg skal, egentlig, men synes det er viktig å føle meg som meg selv i klærne. Også ville jeg kledd meg etter hva vi skulle - blir for dumt å komme i høyhælte sko og lang kjole om man skal på seiltur eller i skogen, og joggedress om man skal på teater...

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med andre her: Kle deg i noe du føler deg komfortabel med, og kle deg etter situasjonen. Uansett: Ikke overdriv! Om dere skal på skogstur er det kanskje litt overkill å stille i kondomdrakt, pannebånd og rompetaske. Eller hvis dere skal på kafé blir det litt drøyt å stille i Mette Marits avlagte gallakjole med tilhørende hatt. ;)

Jeg er dame, og husker sjelden hva mine dater har hatt på seg. Det er kun to tilfeller jeg kommer på. Det ene var en fyr som dukka opp på kafé i slitt gammel posete joggebukse med strikk rundt anklene. Hvite tennissokker i mokkasiner. Og en collegegenser. Altså, nå er ikke jeg noen motefantast som foretrekker menn i åletrange hvite bukser og rosa silkeskjorte, men det er lov å tenke litt på hva man hiver på seg, særlig i en situasjon der førsteinntrykket betyr noe!

Den andre daten jeg husker påkledninge på var han som nå er min samboer. :) Husker det nok pga en kombinasjon av at han kommenterte noe datteren hans hadde sagt om klærne, samt at siden jeg falt pladask så er hele daten brent inn i minnet mitt!

God tur på date!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...