Gjest Imsdal Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Skal ei uke til syden i sommer, og flyet vårt går grytidlig, lurer på om noen vet om det er mulighet for å få parkert bilen kvelden før vi reiser, og så overnatte på et sted som er i gangavstand til flyplassen? Noen gode anbefalinger? Har sett litt på nett, men jeg er ikke så godt kjent i området..
Gjest hotellgjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Skal ei uke til syden i sommer, og flyet vårt går grytidlig, lurer på om noen vet om det er mulighet for å få parkert bilen kvelden før vi reiser, og så overnatte på et sted som er i gangavstand til flyplassen? Noen gode anbefalinger? Har sett litt på nett, men jeg er ikke så godt kjent i området.. Gardermoen Airport Hotell, Rica, ligger rett over gata fra flyplassen. De har chartertilbud for reisende til "syden". Vi, 4 stk, overnattet der da vi dro til Hellas. Kjempehøvelig Flyet vårt hadde avgang 06.45. Om morgenen gikk vi på flyplassen, sjekket inn bagasjen og gikk deretter tilbake på hotellet for å spise frokost. De serverer frokost fra kl. 05.00. Innsjekk på flyplassen er åpen 2 timer før avgang, i vårt tilfelle fra klokken 04.45. Da var vi der, og det beste var at vi var blant de første og dermed slapp laaaange køer Dette gjorde vi både på tur og retur fra syden. Vi betalte 1850 kr per natt. Kan kanskje høres dyrt ut. Men - legger du til at du sparer pengene på charterbussen til og fra annet hotell, og ikke minst at du slipper å stresse med å nå denne bussen, men i stedet har tiden på deg til både innsjekk og frokost, så tror jeg du vil føle at dette var lurt. Kanskje noen kroner dyrere, men akk så nedstressende. Dette kommer vi til å gjøre igjen! Uansett hva dere velger - Lykke til og ha en fin ferie
Gjest Imsdal Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk for svar Er litt forvirrende når man ikke er kjent og det er så mange hoteller som heter noe med gardermoen! Da skal jeg sjekke ut Gardermoen Airport hotell, noen anbefalinger med parkering? (Jeg har sett på nett selv og altså, men som sagt er det ikke greit når det går år mellom hver gang man reiser, og man ikke er noe godt kjent i området i utgangspunket, mange skryter jo av mange bussavganger, kort vei osv... Jeg er det perfekte offer for å bli lurt :gjeiper: )
Gjest hotellgjest Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 noen anbefalinger med parkering? (Jeg har sett på nett selv og altså, men som sagt er det ikke greit når det går år mellom hver gang man reiser, og man ikke er noe godt kjent i området i utgangspunket, mange skryter jo av mange bussavganger, kort vei osv... Jeg er det perfekte offer for å bli lurt :gjeiper: ) Dere kan parkere på Gardermoen flyplass, langtidsparkering. Hvordan og hva dette koster finner du sikkert ut på nettet, eller ved å ringe flyplassen (da får du i allefall vite hvem du skal kontakte for å finne det ut). Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå