Gjest lillagubban Skrevet 8. juli 2008 #1 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei! Jeg har hatt noe som jeg tror er en liktorn under den høyre foten min i mange mange år. Jeg er 21 nå og har hatt den ihvertfall 10år. Det er liksom et lite område på ca 1cm i diameter med tykk hud som liksom er presset inn. Den plager meg ikke så veldig, men er øm å ta på, og det er litt ekkelt/stygt. Resten av foten er fin og jeg plages ikke av fotvorter ol. Jeg får lett hard hud på fotsåla under storetåa og på selve storetåa, regner med det er fordi jeg går mye på tå og har sikkert ikke de beste skoa Jeg har i perioder prøvd å få den vekk ved å bruke fotfil, men vil helst ikke gjøre mer skade enn nytte. Jeg har jo hatt den veldig lenge, er det noe håp om at den skal forsvinne? Har noen her tips om produkter som kan hjelpe, eller kjerringråd? Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Del Skrevet 8. juli 2008 Vet ikke om det var liktorn jeg hadde, men jeg satte med beina i grønnsåpevann, og pirket og pillet ganske mye med både pinsetter og diverse. Hadde akkurat som en slags, innovervorte. Eller. En samling hard hud i en prikk. I midten av den dro jeg ut en "flis" med hard hud, og deretter var den borte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juli 2008 #3 Del Skrevet 8. juli 2008 Det finnes noen slags plaster som kan kjøpes på apoteket mot liktorn. Tror det inneholder acetylsalisylsyre (eller hvordan det nå skrives..), og skal visstnok være effektivt og billig. Ellers kan man jo gå til fotpleier og få det skåret bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå