Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen morsomme, tragiske/triste eller bare rett og slett underlige drømmer dere vil fortelle om?

Husker en spesielt fra jeg var liten. Jeg løp rundt i en slags godteri-by der gresset var vingummi, skyene var disse rosa "putene", og trærne var sjokolade. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en her om natten...... :oops:

Det var meg, min mannlige kollega, avdelingslederen på¨min avdeling og Marion Ravn....... :lol:

Vi skulle på en eller annen fest, Marion Ravn skulle kjøre oss. Avdelingslederen min rakk ikke komme, så Marion kjørte fra henne.

Forøvrig kan jeg bare si til skrekk og advarsel at Marion Ravn kan ikke kjøre bil!!!!!! :ler:

Vel, vi kjørte rundt, og Marion Ravn kjørte rett over rundkjøringer istedenfor å følge dem og ja...det var ikke måte på...

Jeg skulle innom en bensinstasjon og kjøpe meg sigaretter. Min mannlige kollega ble med. Da vi kom ut igjen kjørte Marion avgårde, og vi tusla etter bilen. Da kom det folk i hvite frakker og tok tak i meg og min mannlige kollega. :o De førte oss hver vår vei, jeg aner ikke hvor det ble av min mannlige kollega. Jeg ble ført inn i et rom hvor jeg måtte ha på meg først en grønn plastikkkjole (alà sånne kjortler du får på sykehuset). En dame spurte meg masse spørsmål om fysiske smerter. Jeg hadde visst bare litt smerter i magen innimellom men ikke noe vesentlig. Hun spurte og gravde, og var veldig typisk "barnehagetante" i oppførselen (av den gamle sorten, som prater veldig nuppe-dupp til barna).... Etter mange rare og teite spørsmål rundt min fysiske helse ber hun meg om å ta på meg en sånn hvit plastikk-kjortel isteden. Etter jeg har gjort det, sier hun litt småhissig "ja, men da er det hodet ditt det er noe galt med!" Så gikk hun ut............. :o :o

:hoho: Da våknet jeg heldigvis av vekkerklokken, men HALLO!!!! Hva er det for noe galt med hodet mitt, og hvorfor er det noen folk i hvite frakker som kommer og henter meg? Når jeg skal på fest med Marion Ravn!!!! :hoho:

Håper ingen vil analysere denne drømmen for meg....... :lol:

Lillian

Skrevet

Kjæresten min drømte at Siv Jensen og en gjeng med pigviner jagde han nedover gatene. De var bevæpnet med agurker...

Noen som vil prøve å tyde denne??

Skrevet

Jeg glemmer aldri den drømmen jeg hadde for mange år siden. Jeg og min beste venninne var innom et bakeri, og der sto Michael Jackson oppe på et bord og sang Liberian Girl. Vi ble ganske så hysteriske, men det som var rart var at ingen andre visste hvem han var....... :ler:

Venninnen min fortalte meg også om en drøm hun hadde hatt om en gul folkevogn som stjal alle sokkene og trusene hennes..... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...