Gjest Litago:) Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hei:) Jeg har lett side opp og ned på nettet etter en nettbutikk der man får kjøpt ting til miniatyr-raser:) Ikke kun de, men en butikk de har mye fint til de aller minste:) ( Har ikke funnet noen:( ) Da tenker jeg ikke mest på klær, men bur, klotang, øyrens, små leker, små seler, små bur (tekstilbur helst), god biter som er pyttesmå, tannkost, tannkrem til hund, tepper, bamser, børster, shampo, seng, leiebånd, varmedekken, osv osv... Min beste vennine skal få seg en chivalp snart, og jeg skal kjøpe ting til hunden hennes for 4000 kr:D Da blir hun nok glad:D Jeg har spart i hele år for henne, jeg vil overraske henne siden hun er verdens beste venn:D:D:D hehe Jeg vil gi henne verden største pakke med ting til henne og hunden! Hun har bursdag samme dsg som hun får hunden søndag 20 juli, så jeg gleeeeder meg sånn:D:D Hun er så sniiiiiiiiiiill(L)(L)(L)(L) Gjerne fortell meg dere som har liten hund her inne om hvilken hund dere har og hvor dere kjøper hen:) Gjerne link til nettsider. Vi bor i NORD TRØNDELAG:D Jeg er for ung til å få meg chi enda for de fleste som selger vil ikke gi til noen under 18 eller 20 eller 25, men en vakker dag skal jeg ha meg en også:D:D:D Vi er ikke bimboer som har lyst på parishilton hund eller sånn veske hund, men vi vil ha hund til hele familien men mest min da eller hun nå siden det er hun som skal ha:) Jeg har spart alle pengene jeg har tjent i sommer med å gå tur med to snillelydige chi som har badet med oss og gått tur i skogen:) Ikke med klær å ligge i petstroller her NEI!!!!! Det vil jeg si til ALLE AT VÆRSÅSNIL Å LA HUNDER VÆRE HUNDER Å IKKE GÅ MED HUNDEVOGN!!! DE HAR BEN Å GÅ MED OG TRENGER KUN KLÆR NÅR DE ER KALDE!!!!!! IKKE KLÆR VARMEDEKKEN UTEN BLINGBLING!!!!!!!!!!!! Håper dere kan hjelpe meg nå da!!!! Da er dere greie!!:D:D JEG blir kjempegald:D Ha en fin sommer og husk hunder treger skygge og vann og tilsyn!!!! Hilsen Theodora Mikaela Vetla Winter vennindean til Penelope Evangelina Ling:):) Betsevenner vi<3<3<3<3<<3<33<<3 gla d i deg
Gjest Litago:) Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei:) Jeg glemte å si at det er et pluss om den nettbutikken sender gratis (frakt) hvis man kjøper for så så mye:) Jeg har hørt at noen sier 2000kr?? Takk Theodora :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hei, Vi driver en nettbutikk som har mye til bittesmå hunder. Og vi har også mulighet til å skaffe deg ting hvis det er noe du ønsker. Vi sender så godt som fraktfritt (23kr i frakt) Inlägget redigerat. Se reglerne. Önskar du göra reklam för eget företag, ta kontakt med Hilde. /Furstina (moderator) Endret 8. juli 2008 av Furstina
Gjest Gjest_Simone_* Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Så snill du er da Theodora:-) Venninen din blir sikkert glad om du gir henne en liten gave også:-) Synes det er veldig omtenksomt av deg å tenke på henne og den lille valpen hennes. Men kanskje du heller skulle Kjøpe en liten ting til de, og så sparer du resten av pengene? 4000 kr er ganske mange penger vet du! Nå er det jo sommer så pengene kan komme godt med hvis dere skal på ferie:-) Jeg vet ikke av noen nettbutikk desverre, men kanskje noen andre Trøndere kan hjelpe deg;-) Hilsen Simone:-)
Gjest Litago:) Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hei:) Jeg skla se på butikken din:D:D Er det 23 bare for usannsett hvor mange kilo man kjøper+??:D:D Det var billig ja O.o Takk for svart:) Theodaora
Gjest Litago:) Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Hei simon:D:D Jeg så ikke du hadde skrevet:) Jeg vil være snill med Penelope for hund er så snill med meg(L)(L)(L) Jeg fikk låne hesten hennes helt gratis når hun hadde brekt forten:(:D:((:DD:(( Jeg skal se litt på den butikken så vi får se, kaskje jeg ikke bruker alle pengene:) Er det litt for mye synes du? Det er kanskje det:( Jeg kan kjøpe for noen tusen da og kjøpe litt til raggar hesten hennes også:) Hilsen tilbake Theodora
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 hei. denne butikken er i nordtrøndelag .de har mye tøft til din vennines chi! gratis frakt over 1500 kr! ps du må ha fylt 18 år for å handle der! jeg handler der og de er flinke og ærlige mennesker:-) http://www.pimpthedog.com/
Gjest Litago:) Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er bare 17 enda:( Blir 18 i november:D
Gjest Litago:) Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 ser det er mange som har sett på innlegget mitt... Er det ikke noen som vet av fler butikker? Det er jo bare rosa rosa rosa at til små hunder:( Penelope skal ha seg gutt:)
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 hvis du går på finn.no så vil du se mange nettbutikker som har lagt ut annonser, klikk på linken der. pimpmydog.no, diggidog.no osv
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Ser at linken til den første butikken har blitt fjernet. Kan ikke se den store reklamen i dette svaret når alt som sies er svar på det TS spurte om. Hadde kanskje vært bedre om det var skrevet som om det var en privatperson som ofte handlet der?
la Flaca Skrevet 8. juli 2008 #14 Skrevet 8. juli 2008 Er det ikke lov til å linke til andre nettsider nå?
Gjest Brunhilde unplugged Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 Er det ikke lov til å linke til andre nettsider nå? Det har vel aldri vært lov å linke til egne foretak, har det? Det står da klart i reglene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå