Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp!
Skrevet

Hei!

I februar avfarga jeg håret mitt, og har gått gjennom endel sære hårfarger siden den tid. Nå er håret mitt litt blondt, men mest gult. Hvor går veien nå? Bør jeg stripe håret lysere? Eller bør jeg gå for minicoloration? Noen med erfaring, evt. en frisør som har lyst til å gi råd? Jeg skal i bryllup tidlig i august, og har litt lyst å se normal ut på håret innen den tid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort dette hos frisør noen ganger selv, og det som funker best er å legge en minicolor pluss å legge noen mørke og lyse striper med jevne mellomrom.

Gjest NormaJones
Skrevet
Hei!

I februar avfarga jeg håret mitt, og har gått gjennom endel sære hårfarger siden den tid. Nå er håret mitt litt blondt, men mest gult. Hvor går veien nå? Bør jeg stripe håret lysere? Eller bør jeg gå for minicoloration? Noen med erfaring, evt. en frisør som har lyst til å gi råd? Jeg skal i bryllup tidlig i august, og har litt lyst å se normal ut på håret innen den tid..

Kom deg til frisør!

Det er ingenting det er lettare å misslukkast med enn avfarga hår, om ein skal fixe det sjølv.

Og særleg sidan du snart skal i bryllaup......

Skrevet

Det er jo vanskelig å gi et konkret råd når du ikke skriver noe om hvordan du ønsker å ha håret... Det er nok også best om du går til en frisør slik at h*n kan se ann håret ditt og finne ut hvilken behandling det kan tåle... ettersom du skriver så høres det ut som om det har vært igjennom en del behandlinger..

Det er mitt råd som frisør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...