Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kansje ikke foundation tid nå men... hvilken liker du best?

Har noen prøvet Guerlain sin issima anti aging foundaation?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helena rubinstein sin color clone, dyr, men fantastisk!! ;)

Skrevet

Jeg bruker Loreal Infallible. Kjempebra, spesielt til den prisen!

Skrevet

Bruker Lancôme, color ideal. Jeg blir ganske bleik av denne, så dette er en foundation du MÅ bruke solpudder til. Solpudderet jeg bruker er et fra Dior.

Tilsammen koster begge de to produktene rett under 1000 kr. Er fornøyd med det. Bruker ikke så mye nå på sommeren, så det varer ganske lenge. Er drøyt i bruk begge to.

Skrevet

Kun mineralmakeup her, bruker Everyday Minerals. Nå om sommeren er det kun original glo formulaen siden den gir fantastisk glød.

Skrevet

Bruker en blanding av True Cosmetics og Jane Iredale (begge i pressede versjoner).

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Kanebo sin. Har lyst til å prøve tru radians fra Clarins, noen som vet om den er bra? passser den for tørr hud?

Skrevet

Brukte Diorskin Fluide og Chanel Teint Fluide før, av disse to likte jeg chanel bedre, pga lettere strukturen på foundation, enklere å påføre jevnt.

Har nå Shiseido The Makeup Dual Balancing, men den er ikke like bra, huden blir fort blank igjen.. :jepp:

Skrevet

Jeg bruker ID sitt pudder foundation.. Helt fantastisk! Skal aldri bruke noe annet! Synd det er fryktelig dyrt her i Norge. Godt jeg hamstret veldig når jeg var i USA ;)

Skrevet

Jeg bruker Mary Kay sin.. Syns den er helt fabelaktig, selvom den koster litt :P

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker mineral foundation fra isadora på dagtid og clinque super balance når jeg skal ut på byen...den er super for blandingshud som jeg har.

Har brukt mineral pudder foundationen fra i.d. før men synes den fra isadora er like bra og myyye billigere:)

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar Lancome Photogenic for tørr hud. Fornøyd med den, einast at eg blir litt gulbleik om eg ikkje tynnar den ut med fuktighetskrem så den blir litt transparent.

Trur eg vil forsøka mineralfoundation neste gong, då eg har fått sensitiv hud.

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

Jeg har mange ulike som jeg veksler mellom (går fort lei, og er alltid på leting etter det ultimate ;) ), men det som brukes mest, er mineralfoundation enten fra GloMinerals eller Bare Minerals (liker også finishen på Kiss Me, men finner ingen bra farge, og den nærmeste gjør meg likblek). Av vanlige foundationer liker jeg Helena Rubinstein Color Clone, YSL Perfect Touch, og et veldig tynt lag av Kanebo CF til festbruk.

Jeg har tørr hud uten særlige skavanker, og liker foundationer som ikke merkes på, og som dekker lite, men som jevner ut hudfargen.

Guerlain synes jeg har pussige farger som er altfor ferskenfargede.

Endret av Lacuna
Skrevet

Har også testet ut endel forskjellige. Har blandingshud som fort kan bli blank og får kviser av ingenting.

Mine favorietter er:

1) Glo Minerals: Presset eller løst (får snart den løse varianten i posten;)

2) Estee Lauder doble wear: bruker denne mest til kveld- og festbruk. Parfymefri. Skal ikke gi kviser:)

3) Dior Forever: Brukte denne hele tiden før, men er litt for mye parfyme i den synes jeg.

Gjest lillagubban
Skrevet

Bruker Helena Rubinsteins Color Clone og er veldig fornøyd, men lurer på om jeg skal prøve Clinique også!

Skrevet

Vet ej om det är förbjudet att länka till produkter nu då, så jag kanske ska strunta i det.

Men generellt väljer jag och råder andra kvinnor att enbart bruka mineralfoundations. De fungerar helt annorlunda på huden än vanliga fettinnehållande och täppande foundations gör.

Mineralfoundations läker huden, låter den andas, och känns mindre på.

Tips på BRA mineralfoundations:

-Jane Iredale

-Avanya

-i.d

-Tromborg

-Glo MInerals

Finns flera.

MVH

Jean

Skrevet
Jeg bruker Kanebo sin. Har lyst til å prøve tru radians fra Clarins, noen som vet om den er bra? passser den for tørr hud?

jeg har normal til tørr hud og denne passer fint til meg. Den er parfymert, så er sikkert ikke bra hvis du har sensitiv hud. Har medium til liten dekkevne, for lite for min smak, avhengi av å bruke concealer til. Men legger seg pent på huden, gir ikke ett matt , dødt utsende, men frisk og fin ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken hudtype er color clone fra HR for, eller kan noen med tørr hud bruke den?

Gjest Lacuna
Skrevet
Hvilken hudtype er color clone fra HR for, eller kan noen med tørr hud bruke den?

Den er vel for alle, tror jeg. Jeg har tørr hud, og har ingen problemer med den, selv om jeg etterhvert bruker mineralfoundation 99% av tiden.

Skrevet

Jeg elsker Guerlain fleur de teint! Super fin! Særlig om man bruker primeren meterorites under. Anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...