augustjenta Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hva for oppgaver "gir" dere til forloverene deres? Hva er liksom vanlig at de hjelper til med?
Gir Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 1) Hjelpe meg å finne kjole 2) Høre på meg klage over at jeg ikke finner kjole 3) Arrangere utdrikninglag (forhåpentligvis) 4) Være med til frisør og sminking på bryllupsdagen og sove sammen med meg natta før 5) Holde evt. slep på plass under vielsen 6) Holde en tale 7) Skrive under på forlovererklæringen Jeg krever ikke noe mer enn dette, men hun jeg har valgt insisterer på å være med på all planleggingen også, så da skal hun få være involvert der hun ønsker.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Det jeg krever er: - skrive under på forlovererklæringen - være i kirka under vielsen Det jeg har fått i tillegg til overstående er: - var med når jeg hentet kjolen - arrangerte et utrolig, fantastisk utdrikkningslag (og spanderte aromamassasje på meg på holmsbu spa av egen lomme rett før) - sover sammen med meg siste natten og nyter siste kvelden - holde tale (med forbehold om at jeg og gjør det ) - roer nervene mine hver gang de kommer - hjelper meg å få ut all bryllups-snakk hver gang vi møtes sånn at jeg ikke sliter ut hver eneste venn jeg har ...eller som jeg så fint sa det når jeg spurte "Har du lyst til å bli vekket midt på natta for å høre meg gråte over tyllskjørt og marsipan som ikke matcher blomstene?" (ikke at jeg har blitt så ille altså, det var bare en forhåndsregel)
Markjordbær Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Vel, det praktiske, som skrive under på forlovererklæringen og være tilstede på tinghuset. Utdrikningslag vet jeg kommer (men vet ikke når), for det har hun sagt. Har ikke vært noe krav. Hun har vært med og sett på brudekjoler (men ikke da jeg fant "the one", fordi vi bor i forskjellige byer blir det vanskelig å ha henne med på alt) Hun er utdannet blomsterdekoratør, men jobber ikke som det, men stiller gjerne med gode råd angående brudebukett og blomsterdekorasjoner, så vel som annen dekorasjon, ettersom hun er mye mer flink til slikt enn det jeg er. Hun skal være med å dekorere lokalet. Det var strengt tatt noe jeg spurte henne om, men ikke et krav. Men jeg tror bare hun gleder seg til det, like mye som jeg gjør. Vi gjør det sammen :-) Sove sammen siste natta? Er det vanlig? Ikke hørt om før... Vi skal få satt opp håret sammen, og bli sminket. Lurer på om jeg skal spørre henne om vi kan bruke den kule bilen hennes som transportmiddel... Tale skal hun holde sier hun. Men det er absolutt ikke noe krav. Jeg har sosial angst selv, og vet hvor skummelt slikt kan være. Hun sier hun gruer seg til det, og jeg sier at hun ikke trenger å gjøre det. Hvis hun absolutt vil gjøre NOE går det an å lage sang eller noe annet. Men hun hadde bestemt seg for dette da hun var liten, at om hun ble forlover en gang, skulle hun holde tale. Så derfor får jeg tale Søte forloveren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå