Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Noen som vet om det er mulig å oppdrive slike jobber lenger, og evt. har tips om hvor jeg kan søke? Har lyst på en jobb (ufaglært) som ikke har noe servicepreg over seg... Noen med tips om ulike typer slike jobber (men ikke avisbud)
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Du kan se på annonsene under produksjon og industri på finn.no o.l, og kontakte vikarbyråer og si at du er interessert i den type jobb. Jeg vil tro det finnes endel sånne jobber, men det er avhengig av at du bor et sted hvor det finnes industri da. Ellers kan kanskje lager være noe?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Noen som vet om det er mulig å oppdrive slike jobber lenger, og evt. har tips om hvor jeg kan søke? Har lyst på en jobb (ufaglært) som ikke har noe servicepreg over seg... Noen med tips om ulike typer slike jobber (men ikke avisbud) du finner mye av dette innenfor industri. Hvor i landet befinner du deg? Jeg vet blant annet at de har samlebånd på Hennig Olsen. Promens, og Xstrata Nickel... alle disse ligger bare i Kristiansand. Ellers vil jeg vel tro at de har samlebånd på findus, freia, ?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Puncher på et kontor, dvs legge inn data om alt mulig rart inn i bedrifters systemer. Vikarbyråene har masse sånne oppdrag.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Puncher på et kontor, dvs legge inn data om alt mulig rart inn i bedrifters systemer. Vikarbyråene har masse sånne oppdrag. Men dette er det jo jurister med laud som blir satt til å gjøre!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Men dette er det jo jurister med laud som blir satt til å gjøre! Jeg har personlig sett sivilingeniører sitte og gjøre dette side om side med unge jyplinger med friår som nettopp var ferdig med vgs. Akk, for en urettferdig verden.
Gjest Glør Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Manpower har mange slike jobber, innenfor feks lager.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Jeg må legge til at samlebånd er ikke en enkel jobb. Man står hele dagen, og det blir man sliten av. Hva med å sende en åpen søknad til Prior, Enghav, osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå