Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #1 Skrevet 10. april 2002 Jeg bare lurer på noe; jeg skal ha 1 meter slep på kjolen og 3 meter på sløret. Hva om det blir skittent når jeg skal gå oppover? Kom på det i dag. Vasken De gulvet før sermonien?? Kansje jeg overeagerer her, men kom bare til å tenke på det! Har heeelt hvit kjole
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #2 Skrevet 10. april 2002 Slepet blir garantert skittent når du går opp Kirkegulvet - de kan vaske skure til de blir grønne, men helt rent blir det ikke. Uansett folk kommer ikke til å legge noe særlig merke til dette.12
Mailin Skrevet 10. april 2002 #3 Skrevet 10. april 2002 Du kan jo ha det litt "royalt" og ha brudepiker/-svennar som ber slepet dit? _________________ Mailin1212[ Dette Innlegg er endret av: Mailin den 2002-04-10 15:24 ]
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #4 Skrevet 10. april 2002 Lillesøstera mi på 8 år skal komme foran oss med kurv full av røderoser... Kaste ut. Hun hadde sååå lyst til det ! Kan ikke si til henne det at hun må bere sløret Skjønner? Jeg har faktisk ingen andre små jeg kjenner godt.. Jaja Jeg får håpe på at det ikke er noen som ser det !!
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #5 Skrevet 10. april 2002 Jeg tror neppe noen husker det - alle kjoler blir gravskitne når man bruker dem - ikke vær bekymret det går så bra så -de skal jo se på deg og ikke på bakdelen da.. 12
Anni Skrevet 10. april 2002 #6 Skrevet 10. april 2002 Jeg vil tro at uansett hvor forsiktig man er og uansett hvilke forholdsregler man tar, er det umulig å forhindre at slepet blir skittent. Det er nok ikke noe å bekymre seg for!12
LindaK Skrevet 10. april 2002 #7 Skrevet 10. april 2002 Det bringer opp et nytt spørsmål for meg, Anni, vi skal ha vennefest 2 helger etter vielsen der jeg skal bruke brudekjolen. Noen som vet om det er spesielle hensyn en må ta for rensing av brudekjole? Tar det ekstra lang tid? Må jo nesten rense den...kan ikke gå med skittent slep....(men hurra! får bruke kjolen to ganger! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå