Gjest gjest2 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Hvordan fungerer egentlig tungekyss?? Hverken kjæresten min eller jeg har vært i lag med særlig mange før. Og den måten han utfører tungekyss på nå, synes jeg i grunn bare er ubehagelig... Hvordan gjør andre det??
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hvordan fungerer egentlig tungekyss?? fungerer helt supert!! Spesielt greit å kunne når du skal ha sex. Leppene møtes.. føl deg frem. Ikke stikk tunga i halsen på partnern din. Bedre med for lite tunge enn for mye, synes jeg. Men akkurat passe er aller best
Gjest gjest2 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 fungerer helt supert!! Spesielt greit å kunne når du skal ha sex. Leppene møtes.. føl deg frem. Ikke stikk tunga i halsen på partnern din. Bedre med for lite tunge enn for mye, synes jeg. Men akkurat passe er aller best Men hvordan gjør en det? Hvordan bruker man tunga??
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Det viktigste er å være ganske forsiktig. Mange (særlig en del unge gutter) er veldig ofte for hard"hendte" og da er det bare ekkelt. Vi bruker den ganske mykt, og ikke en gang helt inn i munnen på den andre, mer mot tungespissen til den andre egentlig slik at man bruker mer av bare begynnelsen av tungen. Om du ikke liker det kan du også spør om han kan gjøre det litt mykere og forsiktig om du tør å si slikt høyt da. Når man da har testet denne lille mykere varianten kan man forsøke seg på noe mer litt heftig. Mange har forskjelige kysseteknikker og det kan også ta litt tid å venne seg til hverandre faktisk. Man må liksom lære å kjenne den andres munn for å finne ut hva som funker. Da kan man ende opp med å klesje tennene sammen og kløne litt, dette kan skje den mest erfarne kysser om de får en ny kyssepartner, så om du ikke får det til med en gang kan du tenke at slik opplever alle det når de skal bli kjennt med en ny kyssepartner Tungekyss er en fin ting. Jeg husker når jeg var 19 og møtte mannen min. Vi kysset sikkert i mange timer i gangen. Første kvelden vi var alene hadde jeg faktisk utslett i ansiktet dagen etter fordi han hadde gnidd skjegget sitt så mye mot meg når vi kysset. Hihihi. Litt artig å forklare dagen etter hva som hadde skjedd i fjeset mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå