Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 7. juli 2008 #1 Del Skrevet 7. juli 2008 HAr klart å gjøre noe litt dumt. Tørka vindusposten her om dagen, og før den ble tørr la jeg tilbake en pose oppå det våte. Noe som førte til at det nå står elkjøp speilvendt i blått på vindusposten! Det er stempla ned i benken på en måte. Har knikka og skrubba med rosa ajax, uten hell. Noen som har tips til hvordan jeg skal få dette nort uten å male??? Vi leier, så har lyst å få det bort uten å måtte gå til huseier og forklare at vi må male... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juli 2008 #2 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg gjorde noe ala det samme, og sprayet cilit bang på flekken, vasket på vanlig måte. Det ble faktisk helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 7. juli 2008 #3 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) jif skurekrem på svamp. ellers noe mer grovt. Endret 7. juli 2008 av LilleCanCan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå