Gå til innhold

aldersforskjell

Fremhevede innlegg

Gjest ypungboy
Skrevet

Har et lite problem: for en tid tilbake møtte jeg en utrolig vakker, sjarmerende, sexy, pen kvinne ute på byen. Flørta og kom lett i prat med hverandre, det ene førte til det andre og jeg ble med henne hjem. VI hadde fantastisk bra sex den natta, tror aldri jeg har hatt så bra sex før! Har møtt henne et par ganger etter det første møte. Sex'n er forsatt like bra og vi har en veldig bra kjemi! Det eneste problemet er at jeg er 17 år yngre hun er 44 og jeg 27. Har ikke diskutert helt hva vi har/driver med enda. Men merker at jeg er i ferd med å få fine føleleser for henene og er mer enn bare betatt! Er rett og slett forelska.

Så spm er, vil et forhold funke når aldersforskjellen er såpass stor? Noen synspunkter, lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Opp til dere det, men vil du en gang ha barn, er nok det toget gått...

Skrevet

Jeg kan ikke se noen problem med den aldersforskjellen, dere er begge voksne. Så jeg ville ikke ha bekymret meg over det i det hele tatt.

Gjest Maria1974
Skrevet
Jeg kan ikke se noen problem med den aldersforskjellen, dere er begge voksne. Så jeg ville ikke ha bekymret meg over det i det hele tatt.

Ser heller ikke problemet. Hvis du da ikke har lyst på barn? Ingen som hadde sett problemet om det hadde vært en kvinne på 27 og en mann på 44!

Gjest Doc Låv
Skrevet
Har et lite problem: for en tid tilbake møtte jeg en utrolig vakker, sjarmerende, sexy, pen kvinne ute på byen. Flørta og kom lett i prat med hverandre, det ene førte til det andre og jeg ble med henne hjem. VI hadde fantastisk bra sex den natta, tror aldri jeg har hatt så bra sex før! Har møtt henne et par ganger etter det første møte. Sex'n er forsatt like bra og vi har en veldig bra kjemi! Det eneste problemet er at jeg er 17 år yngre hun er 44 og jeg 27. Har ikke diskutert helt hva vi har/driver med enda. Men merker at jeg er i ferd med å få fine føleleser for henene og er mer enn bare betatt! Er rett og slett forelska.

Så spm er, vil et forhold funke når aldersforskjellen er såpass stor? Noen synspunkter, lignende erfaringer?

ALDRI diskuter hva dere driver med.

ALDRI.

Ingen kvinner som setter pris på å bli forsøkt låst fast, selv om jeg skjønner behovet. Ikke gjør et forsøk på å "definere forholdet." Hvis du klarer deg uten barn, la det skure. Ikke vis henne for mye interesse. Og ikke fortell henne hva du føler, det er ikke dine følelser som betyr noe, det er hennes. Hun kommer ikke til å elske deg mer av takknemmelighet for at du setter henne på pidestallen.

If you love someone, set them free.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg er helt uenig med siste gjest. Jeg hater folk som bare diller med meg og ikke kan si hva de vil.

Jeg trenger definerte rammer, er vi i bli kjent fasen, kan være en ramme, er vi elskere kan være en... osv, ikke skremmende fastbindende rammer, men å være enige om man er på omtrent samme sted.

Faren er jo da at den ene juger, for å tekkes den andre, så han eller hun får det som de vil, men dog, for meg er det best å snakke litt om hva man vil. Vet man ikke hva man vil, så vet man at man ikke vet...

Gjest nora35
Skrevet

Vel Jan Thomas (tv3 stylistgay) er 41 og har funnet seg en som er 22 år yngre...ingen som sier noe på det, er det slik at fordi man er homofil så kan man gjøre som man vil? Hadde det vært Dorte Skappel som fant seg en på 19 hedde det garantert blitt masse oppstyr!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
ALDRI diskuter hva dere driver med.

ALDRI.

Ingen kvinner som setter pris på å bli forsøkt låst fast, selv om jeg skjønner behovet. Ikke gjør et forsøk på å "definere forholdet." Hvis du klarer deg uten barn, la det skure. Ikke vis henne for mye interesse. Og ikke fortell henne hva du føler, det er ikke dine følelser som betyr noe, det er hennes. Hun kommer ikke til å elske deg mer av takknemmelighet for at du setter henne på pidestallen.

If you love someone, set them free.

Veldig uenig i dette! Jeg trenger at mannen vet hva han vil og hva han har som mål i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...