Gjest Gjest_youngboy_* Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Har et lite problem: for en tid tilbake møtte jeg en utrolig vakker, sjarmerende, sexy, pen kvinne ute på byen. Flørta og kom lett i prat med hverandre, det ene førte til det andre og jeg ble med henne hjem. VI hadde fantastisk bra sex den natta, tror aldri jeg har hatt så bra sex før! Har møtt henne et par ganger etter det første møte. Sex'n er forsatt like bra og vi har en veldig bra kjemi! Det eneste problemet er at jeg er 17 år yngre hun er 44 og jeg 27. Har ikke diskutert helt hva vi har/driver med enda. Men merker at jeg er i ferd med å få fine føleleser for henene og er mer enn bare betatt! Er rett og slett forelska. Så spm er, vil et forhold funke når aldersforskjellen er såpass stor? Noen synspunkter, lignede erfaringer?
Ethereal Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Om forholdet vil fungere, kommer jo helt an på hva slags personer dere er. Hvis dere går overens, trives sammen osv, så er ikke alder en hindring. Som mange her har sagt før: ingen hadde så mye som løftet et øyebryn hvis det var en mann som var såpass mye eldre enn en kvinne. Kjenner forresten en mann som er 17 år eldre enn sin nåværende kone. Det går kjempebra, og de har nettopp fått en liten sønn.
Gjest kristin-64 modell Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hvis kjemien stemmer og dere begge føler dere passer sammen, ser jeg ikke helt problemet!
Sekretæren Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 (endret) Kan jeg spørre om noe....? Er det for din egen del at aldersforskjellen plager deg, eller er det pga hva folk vil tro...? Hvis du tenker på denne dama som person, så sier hjertet ditt ja... Men med en gang du tenker på alderen, så tviler du? Jeg spør ikke for å være spydig... Det er ikke til å stikke under en stol at forhold der hvor kvinnen er eldst, vekker oppsikt. Dessverre. Det er som en annen sier her, at hadde det vært omvendt, så hadde det ikke vært noe problem. Folk trenger ikke være ondsinnede en gang, når de kommer med sine fleipete antydninger om alder, men det er så forbaska ENERGIKREVENDE å møte det hele tiden. Jeg tror alle forhold med ekte følelser kan fungere. Uavhengig av alder. Håper dere finner styrke til å holde sammen! Endret 8. juli 2008 av Miss Shorty
Gjest mann28 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 En ting skal derimot vurderes når dama begynner å bli såpass mye eldre. Hva med eventuelle barneplaner i fremtiden? I mitt tilfelle er ikke det noe problem (dama er 37), siden ingen av oss har lyst til å få barn. Hun har en sønn fra før.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Hvis dette er et seriøst forhold må du spørre deg selv, tror du at du vil elske personen den dagen hxn blir pleie trengende eller blir "gammel"? Det er tross alt stor forskjell på å være 27\44 og 47\64. 64 er ikke akkurat en skyhøy alder, men det er større forskjell mellom to på 47\64 enn når man er 27\44.
Gjest Gjest_mann 45_* Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Hvis dette er et seriøst forhold må du spørre deg selv, tror du at du vil elske personen den dagen hxn blir pleie trengende eller blir "gammel"? Det er tross alt stor forskjell på å være 27\44 og 47\64. 64 er ikke akkurat en skyhøy alder, men det er større forskjell mellom to på 47\64 enn når man er 27\44. Synes 17 år er altfor stor aldersforskjell! Om det hadde vært omvendt derimot haddedet vært helt greit. Mannen skal være eldre enn kvinnen, sånn har det vært og burde det være!
Nabodama Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Synes 17 år er altfor stor aldersforskjell! Om det hadde vært omvendt derimot haddedet vært helt greit. Mannen skal være eldre enn kvinnen, sånn har det vært og burde det være! Hvorfor det? Synes det er helt greit med alderforskjell begge veier jeg.
Teriyaki Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 (endret) Synes 17 år er altfor stor aldersforskjell! Om det hadde vært omvendt derimot haddedet vært helt greit. Mannen skal være eldre enn kvinnen, sånn har det vært og burde det være! Det er ikke litt gammeldags da? Altså, selv foretrekker jeg så klart at kjæresten min er eldre enn meg. (Er jente). Ser ikke helt for meg at jeg skulle vært sammen med noen som er yngre, men når man kommer til en viss alder, så er menn og kvinner på ca. samme nivå. Hvis jeg hadde vært sammen med en på min alder (blir 18 om noen få mnd.), så tror jeg ikke det hadde fungert. Dette med tanke på at jeg enda har til gode å treffe en gutt på 17 som er på samme modningsnivå som meg. men er det 40 og 25 f.eks. så skulle det ikke være noe problem. Det er forskjell på livserfaring og sånt ja, men en mann skal ha blitt relativt voksen i hode når han er 25 år. Endret 10. juli 2008 av Teriyaki
Gjest pAnna Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Jag är 34. Min älskare 24. Jag är gift och har två barn. Min älskare har nyligen flyttat från sin sambo. Vi var/är kollegor på ett möbelföretag i byn ("Alt for damene!") og vi kände att våran kemi var underbar. Att jag är lite äldre gör inget. Visserligen var/är våra gamle förhållanden lite i "vägen", men sånt är ju bara en praktisk fråga!? Jag har ju redan två barn och känner mig "färdig" med blöjer. Min älskare tycker om barn och han säger att han inte vill eller behöver ha några egna. Han säger att han vill hjälpa mig att ta hand om de jag redan har. Han är så söt! Mannen behöver inte alls vara äldre! För mig är det bara härligt att ha en ung viril kille. I allafall för en stund. Blir han tråkig byter jag ut honom med en ny modell
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Jeg mener ikke det er så farlig om dere skiller noen år, så lenge alt annet i forholdet stemmer og du kan se for deg en framtid med denne personen. Det vil selvfølgelig komme problemer - men om dere er bestemt på å takle dem, tror jeg dere vil klare det bra. Selv fyller jeg 18 om noen måneder og dater en som er 13 år eldre enn meg. Har ikke fortalt foreldrene mine om det enda for er redd de skal freake ut... Jeg vet at mange synes det er en sykt stor aldersforskjell men vi har det veldig fint sammen. Noen som har noen synspunkter på dette? Er det helt sykt? Burde jeg avslutte hele greia?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 Alder er ikke så viktig lenger. Det er viktigere at man passer sammen og har det bra sammen. Jeg kjenner til forhold hvor kvinnen er eldst. Noen tror slike forhold er basert på sex - det stemmer ikke med de forholdene jeg kjenner til. De har vart lenge og er basert på ekte kjærlighet. Jeg skal innrømme at jeg synes 17 års aldersforskjell er mye - uansett om det er mannen eller kvinnen som er eldst. Særlig kan det bli et problem hvis den yngste i forholdet ønsker barn. Hvis du ikke ønsker barn ville gitt forholdet en sjans. Kanskje hun er den rette for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå