Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når dere bestemte dere for å bli prøvere, var det bare gode tanker eller var det litt skrekkblandet fryd? For meg så er det skrekkblandet fryd. Er dette riktig? Er vi klare for å begi oss ut på dette? Men hvordan kan man vite at det passer, men må bare ta sjansen og ta det som det kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var (og er) det mer frydblandet skrekk :fnise:

Man aner jo ikke hva man begir seg ut på, så det hele er fryktelig spennende, og skummelt :hår: (og artig og frustrerende til tider og lærerikt osv)

Gjest Nishiki
Skrevet

Jeg synes ordet prøver i seg selv er så skummelt at her i huset prøver vi ikke, vi bare puler og håper på et treff :fnise:

Skrevet (endret)

X

Endret av Vera Vamp
Skrevet (endret)

Jepp, siden vi skal prøve på nr. 3, og allerede har ganske mye å henge fingrene i, er det ganske skummelt ja!! hehehe..

Men det er ikke like skummelt og skrekkblandet som det er spennende og ønsket, for da hadde vi ikke prøvd..;)

Endret av 83`
Gjest Gjest_Lourdes_*
Skrevet

Absolutt skrekkblandet fryd. Jeg vil så gjerne bli gravid, men tanken på det skremmer meg enormt likevel. Bekymrer meg for alt mulig.

Men nå er prevensjonen droppet, så får vi se hva som skjer... Hjelp!

Det rare er at dette har jeg ventet på i 5 år nå. Man skulle tro at man da greide å ta det litt mer med ro, men neida. Det er like skummelt. Kanskje jeg har tenkt litt for mye? Vært ivrig leser av kg's graviditetsforum siden 2002/2003!! :fnise:

Nå tror jeg at jeg skal tørre å sette meg på IKM august liste. :hakeslepp:

Skrevet
Absolutt skrekkblandet fryd. Jeg vil så gjerne bli gravid, men tanken på det skremmer meg enormt likevel. Bekymrer meg for alt mulig.

Men nå er prevensjonen droppet, så får vi se hva som skjer... Hjelp!

Det rare er at dette har jeg ventet på i 5 år nå. Man skulle tro at man da greide å ta det litt mer med ro, men neida. Det er like skummelt. Kanskje jeg har tenkt litt for mye? Vært ivrig leser av kg's graviditetsforum siden 2002/2003!! :fnise:

Nå tror jeg at jeg skal tørre å sette meg på IKM august liste. :hakeslepp:

Dette var meg. Hadde visst glemt å logge meg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...