Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er så sint så sint...... arg i hele dag har jeg sittet og ventet på kjæresten min for at han skulle komme, lenge siden jeg har sett han,og gledet meg masse til denne dagen.det var avtalt.. når han skulle komme fikk jeg bare en tlf om at han ikke orket og at han ville sove... men ville komme til meg ikveld!!! så kom kvelden, skuffet som jeg var så sa jeg det til han. han ble sur og mente at jeg hadde såret han... så da dro han likeså godt ut med vennene sine... er ikke det snilt gjort.. fy faen så sint jeg er!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Kan grunnen til at han ikke vil komme være at du er sint?

Minnie

Skrevet

Ditt sinne kan være en grunn - men også en lettvint unnskyldning for å gå ut. Neste gang bør du være blid i telefonen, og heller ta en alvorsprat når han kommer ... men enden på visa kan være at han går ut da også - har vært borti en slik for mange år siden. Hvor lenge har dere vært sammen, kanskje han ikke kjenner deg godt nok/har kranglet nok sammen, til at han vet hvordan han skal takle dette...

Skrevet

huff.. hadde blitt sint jeg også. Lenge siden dere hadde sett hverandre da? Håper det ordner seg :)

Skrevet

Forstår godt at han stakk. Hvem liker å tilbringe kvelden med hysteriske kjerringer?

Gjest Anonymous
Skrevet

okey ser at det er delte meninger her.. men jeg så absolutt ikke en hysterisk kjerring! og ja dte var en stund siden han hadde vært med meg.. i dag derimot sitter han på sine knær og ber om å få lov til å komme til meg.. men nå er det min tur!

Gjest Kinga
Skrevet
okey ser at det er delte meninger her.. men jeg så absolutt ikke en hysterisk kjerring! og ja dte var en stund siden han hadde vært med meg.. i dag derimot sitter han på sine knær og ber om å få lov til å komme til meg.. men nå er det min tur!

Din tur til hva? Å oppføre seg teit?

Vibeke

Gjest Anonymous
Skrevet

på det første innlegget ditt syns jeg det virker som at det går nedover.. han drar ut med kamerater istedet for å være sammen med deg, enda det var avtalen! Og det var lenge siden sist!

Men, det er basert på en tidligere dårlig opplevelse jeg har hatt.

Minner veedig om det. han kunne også være superkos til tider og bare ville være sammen med meg. Var kåt da vel.. Neida, ikke såå fælt asså!

Men pass opp, prøv å se objektivt på hendelsene og lytt også til magefølelsen.

Selv om jenter lett blåser opp små bagateller og tror noe er galt, er det ikke rent sjelden at magefølelsen stemmer!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det høres jammen ut som om dere to har ett sunt og voksent forhold!

Minnie

Skrevet

Ja, det løser nok alle problemer! Hva med at dere snakker om tingene?

Piglet

Skrevet

Prøv å la vær å hisse deg opp, sett deg ned med han, fortell han rolig at du hadde gleda deg til å være sammen med han og ble skuffa da han ikke kom.

Han sa jo at han ville komme på kvelden, men når du ble sint så ødela du stemningen og da ville han heller ut med kamerater.

Prøv en rolig tone neste gang uten anklagelser.

Skrevet

Hvorfor kunne ikke du være sammen med ham ut da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ærlig talt..dette virker som et svært barnslig forhold. Er dere veldig unge eller......

Jeg er sikker på at dere to fortjener hverandre!!!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke hvor gamle dere er, men man må ikke være limt sammen som siamesiske tvillinger i et forhold. Han SKAL være der når han har fri? Kansje han var sliten? Hva vet jeg? Kansje det var bedre med neste dag og han følte seg mere opplagt?

Nå var det din tur sier du, en smule hevngjerrig.

Kan vel ønske deg bedre lyke til i neste forhold.

Du vil kvele han en dag med din oppførsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vil kvele han..hehe jeg er bare veldig sjalu og hevngjerrig ja.. neida vi har tilbrakt dagen sammen idag og snakket sammen. han unnskylder seg masse og innrømmer at det var en dum sak. men det kommer nok snart igjen.. fristelsen er der.. neida vi er 22 og 23 år...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
jeg vil kvele han..hehe jeg er bare veldig sjalu og hevngjerrig ja.. neida .. ...neida vi er 22 og 23 år...

Tror ikke dette er det rette forumet for deg, prøv ett fjortisforum!

neida....he he neida he he neida....... vil kvele han....neida he he

Minnie

Skrevet
jeg vil kvele han..hehe jeg er bare veldig sjalu og hevngjerrig ja.. neida vi har tilbrakt dagen sammen idag og snakket sammen. han unnskylder seg masse og innrømmer at det var en dum sak. men det kommer nok snart igjen.. fristelsen er der.. neida vi er 22 og 23 år...

Mangelfullt utviklede eller varig svekkede?

Skrevet

Når jeg er sint snakker jeg sjeldent gjennomtenkt og kan si mye jeg angrer på, og kommer man med angrep på en person (du lovet, du sa, du brøt avtalen) blir det så å si aldri noe konstruktivt ut av det.

Et par ting jeg har funnet ut og som jeg prøver å holde meg til:

• - om jeg er sint på noen, snakker jeg ikke med vedkommende før sinnet har gitt seg og jeg har fått tenkt rasjonelt gjennom det jeg var sint for

- om det er noe jeg må ta opp med vedkommende snakker jeg i "jeg"-person; jeg føler at jeg ikke blir respektert når vi hadde en avtale som så blir avlyst, jeg syns min tid blir kastet bort når jeg har satt av den kvelden til oss og det ikke blir noe av.

:D

Gjest salma
Skrevet

Vil du sitte inne resten av livet fordi dere har en avtale og det KAN jo tenkes at han vil holde den? Skal du sitte inne og vente, mens han kan gjøre som han vil?

Sier det igjen; send ham hjem til mamma, han er åpenbart ikke tørr bak ørene enda!

Skrevet
Sier det igjen; send ham hjem til mamma, han er åpenbart ikke tørr bak ørene enda!

Tror nok at den unge damen kan reise hjem til mor hun og. Synes ikke noen av dem virker særlig modne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...