Gå til innhold

Har du kjennskap til nokia (N73)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt min nokia n73 (ME) i ca 1 år, men nå er meldingsfunksjonen blitt så treg. Når jeg har fått en mld og trykker på besvar går det en "evighet" før jeg får opp vinduet jeg kan skrive i.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at dette skal gå raskere, eller må jeg bare innfinne meg med at det er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å hjelpe å slett mld hvis du har mange i inn-boksen. Sist jeg opplevde at tlf-en min ble treg, sletta jeg over 500 mld, og da gikk det straks raskere!

Skrevet

Bruk kabelen som fulgte med tlf og kjør en oppdatering av SW via Nokia sine sider. Det hjelper garantert.

Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_*
Skrevet

De gjorde jeg for noen dager siden, og jeg synes det ble verre etterpå.

Kan det ha noe å gjøre med at jeg bruker minnekortet som lagringsenhet på meldinger?

Skrevet

Hei!

Jeg har en Nokia N73, har ikke vært plaget med meldingene, enda...

men har du opplevd at den plutselig bare slår seg av?

ang de meldingsgreiene så kan det jo være at du har mye stæsj på minnekortet?

har hatt min på service en gang før, joysticken stivna helt... så hoppa den inn og ut av menyen.. men ellers så er iallefall jeg fornøyd. bra bilder!

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Hei!

Nei, det har jeg aldri opplevd.

Skrevet
Hei!

ang de meldingsgreiene så kan det jo være at du har mye stæsj på minnekortet?

har hatt min på service en gang før, joysticken stivna helt... så hoppa den inn og ut av menyen.. men ellers så er iallefall jeg fornøyd. bra bilder!

Men tar det lang tid mellom hvert bilde, og er det vanskelig å vite når bildet blir tatt? Plages med min. Kan ikke fatte at den skal være sånn min er... :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Men tar det lang tid mellom hvert bilde, og er det vanskelig å vite når bildet blir tatt? Plages med min. Kan ikke fatte at den skal være sånn min er... :klø:

Sånn er min også... Tar to år før den faktisk tar bildet jo! Rimeig irriterende når jeg delvis bruker den i min jobb som journalist...

Nå går det heller ikke an å gå inn på meldnger fra menyen på skjermbildet (den rekka under klokka, dato osv vet dere). Alle andre ikoner går, men meldinger kommer jeg ikke inn på...

Har og opplevd at den plutselig begynner å lyse, og gjør det helt til batteriet går ut. Også at den bare slår seg av ja.

Dårligste telefonen jeg noen gang har hatt. Blir ikke mer nokia på meg etter dette!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også opplevd at min nokia n73 plutselig slår seg av. Har hatt tlf i ett år, opplevd det noen få ganger. Har også hatt to episoder der jeg får melding, skal åpne meldingen og så låser tlf seg helt. Det kommer opp en rar melding på displayet, men uansett hva jeg gjør så er tlf låst. Eneste som hjelper er å skru tlf av og så på igjen. Har foreløpig ikke hatt trøbbel med at det går seint å åpne meldinger, men venter hele tiden på at dette skal skje. Har hørt om flere som har dette problemet med denne tlf. Irriterende - jeg er en ordentlig nokia person. Er veldig glad i denne tlf, men vurderer å kjøpe ny dersom også min blir like treg som TS sin. Bruker tlf veldig mye både privat og i jobbsammenheng, er derfor avhengig av at den virker. Jeg lagrer forøvrig alle meldinger på tlf, ellers lagres bilder osv på minnebrikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...