Gjest Pupsilure Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Det hender jeg leser gamle tråder, og blir så innmari nysgjerrig på hvordan det gikk tilslutt. Så nå har jeg satt igang med å oppdatere mine egen tråder. Oppfordrer andre til å gjøre det samme også
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Om det er noen spesielle du sikter til, eller noe konkret du tenker på, kanskje det er greit å bare si det direkte?
Gjest Pupsilure Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hmmmm...? Nei, tenkte bare sånn generelt jeg
Gjest hyggelig Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg er også glad i slike oppdateringer. Mange ganger når man leser en tråd lurer man på hvordan det gikk etc.
Gjest Grafica Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Synes alltid det er kjempehyggelig når en gammel tråd plutselig dukker opp på mine innlegg med en oppdatering. Man legger jo tid og tanker i folks situasjoner og liv, og for meg er det et must å oppdatere hvordan det gikk. I mine øyne blir det slik: Jeg ber dere om å bruke deres tid på å sette dere inn i min situasjon, på å gi råd og dee tanker, og det minste jeg kan gjøre da er å gjengjelde den tjenesten ved å fortelle hvordan ting ble. Men, jeg forstår også at ikke alle ønsker/orker, avhenging av hvordan resultatet ble Og særlig for uregistrerte brukere, så kanskje man glemmer eller ikke finner igjen tråden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå