Gå til innhold

Oppdaterer du trådene dine?

Fremhevede innlegg

Gjest Pupsilure
Skrevet

Det hender jeg leser gamle tråder, og blir så innmari nysgjerrig på hvordan det gikk tilslutt. Så nå har jeg satt igang med å oppdatere mine egen tråder. Oppfordrer andre til å gjøre det samme også ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Om det er noen spesielle du sikter til, eller noe konkret du tenker på, kanskje det er greit å bare si det direkte?

Gjest Pupsilure
Skrevet

Hmmmm...? Nei, tenkte bare sånn generelt jeg :sjenert:

Gjest hyggelig
Skrevet

Jeg er også glad i slike oppdateringer. Mange ganger når man leser en tråd lurer man på hvordan det gikk etc.

Gjest Grafica
Skrevet

Synes alltid det er kjempehyggelig når en gammel tråd plutselig dukker opp på mine innlegg med en oppdatering. Man legger jo tid og tanker i folks situasjoner og liv, og for meg er det et must å oppdatere hvordan det gikk. I mine øyne blir det slik: Jeg ber dere om å bruke deres tid på å sette dere inn i min situasjon, på å gi råd og dee tanker, og det minste jeg kan gjøre da er å gjengjelde den tjenesten ved å fortelle hvordan ting ble.

Men, jeg forstår også at ikke alle ønsker/orker, avhenging av hvordan resultatet ble :) Og særlig for uregistrerte brukere, så kanskje man glemmer eller ikke finner igjen tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...