*Lillian* Skrevet 24. mai 2003 #1 Skrevet 24. mai 2003 Jeg så i en annen link her på KG at du kan lage rammer og sånt rundt bildene dine ved å bruke Photo Shop. Dette vil jeg også prøve, og har derfor installert Photo Shop 6.0 på PC'en.... Men jeg trenger hjelp! Jeg vet ikke hvordan man gjør det eller noen ting, jeg har aldri brukt photoshop! Noen som kan hjelpe meg?? Lillian
Trebarnsmor Skrevet 24. mai 2003 #2 Skrevet 24. mai 2003 http://www.hah.net/p5/ http://www.liknes.no/Photoshop/index.asp
*Lillian* Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2003 Tusen takk, tobarnsmor!! :D Her skal jeg nok finne ut litt av hvert om Photoshop!! Lillian
Trebarnsmor Skrevet 24. mai 2003 #4 Skrevet 24. mai 2003 jeg aner ikke om de linkene hjelper. Hvilken versjon bruker du? Kan jo prøve denne: http://www.teamphotoshop.com/photoshop/tut...ials/ps_tut.php
Crazee Skrevet 24. mai 2003 #5 Skrevet 24. mai 2003 Her er litt fleire lenker som skal hjelpa med litt av kvart når det gjeld Photoshop (og meir, når det gjeld computerarts): http://www.computerarts.co.uk/ http://www.digitalcameramagazine.co.uk/ http://www.digitalmastery.com/tips/ Kos deg, og leik med mulighetane Photoshop gir deg :-)
*Lillian* Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2003 Okei, jeg har fått til å lage en ramme rundt et bilde... Men hvordan i helvete greier jeg å bytte farge på rammen da???????????? Må alle være RØDE????????? :evil: Nå blir jeg sinna her, for jeg får f... ikke til mer!! *frustrasjon* Lillian
Crazee Skrevet 24. mai 2003 #7 Skrevet 24. mai 2003 Berre sånn før eg gløymer det: Me må ikkje gløyma Adobe sine eigne sider: http://www.adobe.com/education/training/tutorials.html (Og eg trur det finst litt til.) Så rammene dine. Har du laga ei einsfarga raud rame? Då er det enkelt å endre - på mange ulike måtar... (Det kjem jo litt an på korleis du har laga rama òg.) Velg rama. Forstår eg det du har gjort rett, så kan du gjere det ved å klikke med tryllestaven, slik at rama vert markert med desse roterande, prikkete linjene (marching ants). Så kan du velge ønska farge, og fylle i. Og mens du er der (dvs, med rama markert) så kan du prøva ulike filter, òg, og kanskje få litt spennande variasjonar? (Tør ikkje starte Photoshop no - er litt ustabilt her for tida - men noko i stil med Noise og så Blur eller Motion Blur kan skapa litt liv...)
*Lillian* Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2003 Det jeg har gjort er: * lasta et bilde inn på photoshop * klikka på markeringsverktøyet og markerte rundt det "vesentlige" på bildet * klikka på quick mask - da ble alt rundt det vesentlige rødt * klikka på filter og valgte den effekten jeg ville ha - nå vil jeg ha en annen farge enn rød, og jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.... Jeg skal prøve å gjøre slik du sa, Crazee, og se om jeg får det til da! Lillian - litt mindre frustrert
Crazee Skrevet 24. mai 2003 #9 Skrevet 24. mai 2003 Ah - då forstår eg betre. Og då må du gjera litt annaleis: Quick Mask er ein måte å markere på, dvs, du kan markere med å male svart (blir raudt), og fjerne med å male kvitt. Så klikkar du bort quickmask, slik at du får dei marsjerande maurane. Då er du klar til å gjera det du vil med det du har markert. Og det kan jo vera litt av kvart :-) Kan kanskje vera greitt å eksperimentere litt med ulike lag, òg? Mens du har markert det du vil skal vera rama, bruk Copy (Ctrl-C) og deretter Paste (Ctrl-V) - og det skal hamna i eit eige lag. Og då kan du leika deg med ulike Layer Effects, òg. Dersom du vil ha ei rame utanfor biletet, så aukar du canvas size først, såklart. (Berre sånn at det er klart om enkelte skulle lura.)
*Lillian* Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #10 Skrevet 24. mai 2003 Hørtes ut som om du hadde en annen måte å få det til på??? Kanskje du kan hjelpe meg da?? *føle meg grønn* Lillian
Crazee Skrevet 24. mai 2003 #11 Skrevet 24. mai 2003 Vel - det er så mange ulike måtar å gjera ting på :-) Kva type rame er du forresten interessert i å laga?
*Lillian* Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #12 Skrevet 24. mai 2003 Har bare lyst å ha en ramme som er litt kul, ikke vanlig firkanta rundt liksom.... Har lyst til å ha f.eks. så det ser ut som om bildet er brent i kantene, eller skjært opp, eller flammer eller noe... Bare noe kult, liksom...... Ja,ja... Jeg har gitt opp, jeg...... Lillian
Crazee Skrevet 24. mai 2003 #13 Skrevet 24. mai 2003 Hmmm - denslags skal det finnast ein del ferdiglaga actions for i Photoshop... Dette går etter minnet, så leit litt sjølv om det ikkje stemmer heilt: I menyen, velg: Windows -> actions (Du skal få opp eit lite "vindu", om det ikkje allereie er framme.) I dette vesle vinduet er det ei liste over actions du kan bruka, og ei lita menyrad. Til høgre i denne er det ei lita pil/trekant. Trykk denne for å få fram ein popup-meny. Frå denne velgjer du "load actions" (og eg trur du finn desse i "goodies"-katalogen. Mange å velja mellom, bl.a. frames. Meinar eg.) Når du så har henta inn nye actions, så kan du velja ein frå lista, og trykke Play. Voila, og du skal ha ei rame... (OK, så lenge du velde ein action som laga ramer, då.) Det er ein måte. Trur du kan få slike artige kantar slik òg. Vel, er av ein eller anna grunn trøytt no, men skal heller sjå litt etter i morgon korleis eg gjer det. (For eg har gjort akkurat det der sjølv, om enn ikkje flammar då.) Enkel måte å laga duse kantar: Marker det som skal vera biletet, deretter invert selection, deretter Feather og skriv inn eit passe antal pikslar - alt etter kor stort biletet er - og trykk deretter Delete. Voila! Du har dus kant rundt biletet :-)
*Lillian* Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2003 DU ER SÅ SNILL CRAZEE!!!!!!!!!!! :D Tusen tusen takk!! :kysse: Jeg har ikke fått testet skikkelig ut enda, er fortsatt noen ting jeg ikke får til. Men jeg setter uansett veldig stor pris på at du gidder å ta deg tid til å hjelpe noen som er så grønn i photoshop som meg!! :oops: Håper jeg får til noe snart....... Lillian
kenguru Skrevet 25. mai 2003 #15 Skrevet 25. mai 2003 Heisann, det finnes utrolig mange plugins/filtere som kan brukes til dette (og går adskillig fortere enn å gjøre det manuelt). Masse flotte effekter som kan brukes. Noen kan du laste ned gratis. Noen må du kjøpe. Men det finnes også demoer på de fleste proffe plugins som du kan laste ned å prøve. (ellers så kan du søke på kazaa/imesh etc) Her finner du sikkert det du er ute etter, og en demo kan du og laste ned. http://www.autofx.com/detail_pages/pgedetail.html Kan gjerne sende flere linker til plugins seinere hvis du er interessert.
Crazee Skrevet 25. mai 2003 #16 Skrevet 25. mai 2003 Korleis går testinga? Altså, eg var godt inne på det i går :-) For å lage slike "rufsete" kantar av ulikt slag (og òg ein del andre typar ramer) på automagisk vis, her er framgongsmåten: 1. Hent fram actions-paletten. (Windows -> actions) 2. Klikk den vesle trekanten/pila i høgre kant og få fram popup-menyen 3. Velg 'Load actions' frå denne. 4. Ferdige actions skal du finna i katalogen photoshop/presets/photoshop actions 5. Her har du fleire å velgja mellom. Last gjerne inn alle saman, men den du er ute etter nett no er altså 'Frames' 6. Du har no fått eit sett med actions for ulike rammer 7. Last inn biletet du vil laga rame på. 8. I actions-paletten, klikk på den rama du vil prøve, og trykk på 'play'-knappen nederst i paletten 9. Nyt synet mens alt skjer av seg sjølv. Kanskje du finn den perfekte typen rame, men synest den gjer for lite ut av seg? Skal sjekke korleis du kan få dei meir dramatiske, og komma tilbake til det.
Crazee Skrevet 25. mai 2003 #17 Skrevet 25. mai 2003 Her er del II: Action-paletten er oppbygd slik, for kvar action: Ei rute, vanlegvis med ei hake i Ei rute, vanlegvis tom Eit trekant som peikar mot venstre (mot namnet) Namnet på action'en Klikk på trekanten. No skal den peike nedover, og under namnet står det no ein heil masse anna; dette er det Photoshop gjer for å laga ramene (eller kva no action'en gjer.) Studerer du dette, så kan du finne ut korleis det fungerer :-) Men no skal me gjera det enkelt. Klikk på den tomme firkanten attmed namnet, og den skal bli fylt med eit vindus-ikon (og det same vil dei tomme firkantane under.) Ha eit ubrukt bilete klart, klikk på namnet til action'en, og klikk play igjen. No ser du at Photoshop går gjennom kvart ledd, og for kvar rute som har eit sånt vindus-ikon, så stoppar programmet opp og kjem opp med ein dialogboks. Vanlegvis berre klikkar du OK, men før eller seinare kjem du fram til ein dialogboks der du kan gjera skikkelege endringar - og då gjer du det, om du vil ;-) Når gjennomgangen er ferdig, har du kjørt action'en med dine innstillingar. Så kan du gå vidare med å klikke vekk ikonet enkelte stadar der du berre klikkar OK, eller klikke vekk haka for dei handlingane du ikkje vil utføre. Berre sånn for å prøva deg fram for å sjå kva som skjer. Er viktig det, òg.
*Lillian* Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #18 Skrevet 25. mai 2003 Heisann Crazee..... Jeg får ikke til det jeg prøvde i går kveld/natt, men jeg skal prøve det du har forklart for meg nå. Problemet er bare at jeg har en norsk versjon av PhotoShop, og dermed ikke finner den derre "actions" som du skriver om helt i starten...... :oops: Lillian
Crazee Skrevet 25. mai 2003 #19 Skrevet 25. mai 2003 Del III Som ikkje har noko med ramer å gjera. Men det kan vera moro likevel. Finn eit passande bilete. Gå fil Filter -> Texturizer Du kan leika deg litt med dei som er der, men gå til siste valget: Load Texture Under /presets/Textures/ finn du ein del koslege materiale du kan prøva: puslespel, murvegg, fotspor... Kan vera hyggeleg med litt sånne effektar på bilete? Dei bileta som ligg i den textures-katalogen er berre bilete. Du kan gjerne lage dine eigne mønster på same måte og bruka dei. Kan bli ein del moro ut av det :-)
Crazee Skrevet 25. mai 2003 #20 Skrevet 25. mai 2003 Del IV Eg lurar på ein ting: Kvifor er dette så mykje meir gøy enn å lesa til eksamen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå