Karoline Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Vi skal sette opp nye utelamper på huset vårt, og jeg trenger noen tips. Nå har vi en gammel glasskuppel á la 70-tallet, men vi skal gjøre om litt på husfasaden, og trenger derfor flere lamper. Vi skal ikke beholde den vi har. Vi trenger noen (2-3) lamper på husveggen ut mot gårdsplassen, de bør gi en del lys. På terrassen (på baksiden av huset) skal vi også ha noen lys. Noen som har noen tips?
Gjest Gjest_Victoria_* Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg trenger også tips til utelamper. Har lenge vært på utkikk etter fine utelamper, utvalget er så dårlig! Har nå de "typiske" hvite (fås også i svart) med litt profiler og buede kanter. Tror jeg har sjekka alle butikk-kjeder som selger utelamper. Rart ikke det finnes litt mer variasjon. Alle med hus må jo ha utelamper, så det jo marked for det
Karoline Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 De som "alle har" er det jo ikke vanskelig å få tak i, men de har jeg ikke lyst på. Har lyst på noe mer moderne og stilrent enn de i "smijern" (eller hvite av samme type). Noen som har andre utelamper?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hei En lampe som heter Olmpia som er fra Norra Lampen er kjempefin, lampen er i stål og lyser både opp og ned, den finnes kun i farge stål. KJEMPEFIN. Denne kan dere få tak i hos Lampehuset. ' Lykke til med utelampe valget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå