Gå til innhold

bryllupskaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestilt fra hotel norge, de lager en fantastisk fromasjekake, man kan få den i flere smaker, vi har bestemt oss for en tre etasjers kake, bringebærfromasje med bjørnebær som den nederste og største, sjokolade creme brulee fromasje i midten og pasjonsfruktfromasje som den øverste.

Kan virkelig anbefale de:-)

Gjest lucky08
Skrevet
Vi har bestilt fra hotel norge, de lager en fantastisk fromasjekake, man kan få den i flere smaker, vi har bestemt oss for en tre etasjers kake, bringebærfromasje med bjørnebær som den nederste og største, sjokolade creme brulee fromasje i midten og pasjonsfruktfromasje som den øverste.

Kan virkelig anbefale de:-)

takk for tips, noen her som har bestilt fra et bakeri?

Skrevet

Hei.

Har du sjekket denne butikken?

http://www.kakehuset.no/

Her har de mye gøy, du kan få en helt særegen kake, ikke noe standard greier dersom du ikke har lyst til det...

Ellers så sverget alltid min mor på at Liebermann i Vennesla har de beste kakene, men det er vel "smag og behag" :gjeiper:

Må også si meg enig i at Hotel Norges pasjonsfruktkake er helt fantastisk!!! Noe av det beste jeg vet :hjerte:

Lykke til i kakejakten

Gjest lucky08
Skrevet

oi, visste ikke at kakehuset ennå eksisterte, men takk for tips, skal sjekkes ut, har alltid synes de lager så fine kaker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...