Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Min samboer (31 år) kommer fort som vinden. Ett gjennomsnitts samleie varer i... tja... ett minutt..... hvis jeg tar godt i. Hvis vi har sex flere ganger kan han holde i fem minutter... kanksje..... Og når han er ferdig... så er han og jeg ferdig..... *suuuuuuuuuuuuuuuuuukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 det hørtes trist ut......... kan han ikke "gjøre deg ferdig" først da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #3 Del Skrevet 11. april 2002 Enig med Anonym her.... Få han til å bruke god tid på deg, så bruker du god tid på ham. Ta kontrollen selv, og ikke la ham kaste seg over deg og dunke og hamre i vei. Jenter som tar kontrollen er kjempeopphissende! Dersom problemene vedvarer, må han lære seg til å kjenne etter signalene han får før orgasme. Det krever tålmodighet, men du verden så moro det er å lære på DEN måten.... Selv har jeg dessverre det motsatte problemet, der dama mi mener jeg bruker all for lang tid. Det ender stort sett med at jeg må avslutte selv... Noen tips, forresten? Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2002 #4 Del Skrevet 11. april 2002 Klarer gutta ikke å holde ut lenger enn ett par minutter, bør de snarest behandles med 24 timers nonstop opera show. Og jenter som ikke gir sine kjære annet enn en kald skulder bør se det samme showet. Så får alle se hvor ille partner de *kunne* hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Skrevet 13. april 2002 #5 Del Skrevet 13. april 2002 Tror dere må jobbe litt med sex'en da. Hvis han ikke holder ut lenger en det.. Hos typen min varierer det. Men han holder .. Lenge noen ganger og. Be gutten din stoppe rett før det går for han. La det roe seg så fortsette. Ser ikke noe vits i å kjøre på helt til det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totech Skrevet 15. april 2002 #6 Del Skrevet 15. april 2002 Har dere sex veldig sjelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #7 Del Skrevet 15. april 2002 Nei... vi har ikke sex veldig sjeldent. Men jeg er hans første sex partner. Kanskje det har noe å si?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #8 Del Skrevet 17. april 2002 Det å bruke god tid på hverandre er VELDIG viktig. Ta og føle på hverandre mye kjærtegn og kropskontakt. Har selv ikke problemer med for tidlig "sprut".... sex skal ikke være noe stress. Prøv med et "lovegame", da får en mulighet til ¨å utforske hele kroppen til partneren og alle de erogene sonene, og da blir en bedre kjent med sin egen og partners krropp. hilsen "lykkelig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå