Karianne88 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 hei:) Jeg er ei jente på 20 år som alltid har drømt om å ha sex med ei jente. Sist helg traff jeg ei pen og hyggelig jente på byen og vi fikk raskt god kontakt. Det viste seg at dette var en drøm vi begge to har og vi bestemte oss for å prøve å ha sex med hverandre. Nå som det har blitt realitet er jeg veldig nervøs fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gå fram og hva jeg skal gjøre! Er det noen som har prøvd det og kan gi meg noen tips og råd?
mann23 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 En tommelfinger regel når det gjelder sjekking, salg, sex osv osv. er at du må gjøre det til hennes fantasi også. Vær litt lur, mystisk, flørtende og selvsikker. Du vet vel hvordan du forfører ei jente? Hvis ikke skal jeg gi deg et krasjkurs, bare send PM
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 En tommelfinger regel når det gjelder sjekking, salg, sex osv osv. er at du må gjøre det til hennes fantasi også. Vær litt lur, mystisk, flørtende og selvsikker. Du vet vel hvordan du forfører ei jente? Hvis ikke skal jeg gi deg et krasjkurs, bare send PM Nå som det har blitt realitet er jeg veldig nervøs fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gå fram og hva jeg skal gjøre Hallo!
Christine19 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Dere kan møtes på hotellrom eller hjemme hos en av dere. Jeg ville drukket vin og pratet litt, før sexen skulle funnet sted.. Begge hadde sikkert vært kåte og forventningsfulle gjennom hele samtalten (ettersom dere faktisk hadde treffest for sex). Jeg ville prøvd å gjøre det hele så naturlig som mulig, prøve å glemme at det hele er "planlagt". Da kan det fort bli litt kinky og man er gjerne nervøs. Begynn forsiktig med å ta på henne. På låret, i håret.. Kyss henne, og la hånden bevege seg til skrittet. Fortsett slik du ville gjort med en gutt, start med å kle av dere, ta henne på puppene.. Ha en dildo til stede, kanskje 2 Ellers kan dere gni dere mot hverandre, fingre og slikke. Ville begynt med slikking. Starte å kysse på halsen, så nedover puppene, jobbe lenge med brystvortene og bevege seg ned mot skrittet.. Og så 69 så klart!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Dere kan møtes på hotellrom eller hjemme hos en av dere. Jeg ville drukket vin og pratet litt, før sexen skulle funnet sted.. Begge hadde sikkert vært kåte og forventningsfulle gjennom hele samtalten (ettersom dere faktisk hadde treffest for sex). Jeg ville prøvd å gjøre det hele så naturlig som mulig, prøve å glemme at det hele er "planlagt". Da kan det fort bli litt kinky og man er gjerne nervøs. Begynn forsiktig med å ta på henne. På låret, i håret.. Kyss henne, og la hånden bevege seg til skrittet. Fortsett slik du ville gjort med en gutt, start med å kle av dere, ta henne på puppene.. Ha en dildo til stede, kanskje 2 Ellers kan dere gni dere mot hverandre, fingre og slikke. Ville begynt med slikking. Starte å kysse på halsen, så nedover puppene, jobbe lenge med brystvortene og bevege seg ned mot skrittet.. Og så 69 så klart! 69 så klart? hva er det? å gni fittene mot hverandre er kjempegodt... fingre, slikke...mmmm:)
Gjest glamourgirl Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 69... rundingene på tallene symboliserer hodet på kroppen... Det er altså en seksuell stilling hvor man simultanutfører munnsex på hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 hei:) Jeg er ei jente på 20 år som alltid har drømt om å ha sex med ei jente. Sist helg traff jeg ei pen og hyggelig jente på byen og vi fikk raskt god kontakt. Det viste seg at dette var en drøm vi begge to har og vi bestemte oss for å prøve å ha sex med hverandre. Nå som det har blitt realitet er jeg veldig nervøs fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gå fram og hva jeg skal gjøre! Er det noen som har prøvd det og kan gi meg noen tips og råd? Ble det no?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå