thumbalina Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hei, trenger hjelp! har ei stor potte på framsiden av huset.... denne er omtrent det først som en ser når en kommer opp til huset vårt.. så vil helst at denne skal se pen ut... men hva kan jeg ha i denne potten? har prøvd med spanske margaritter, men uten hell.. de dør jo med en gang! problemet er vel at sola står rett på her fr atidlig morgen, til rundt halv ett på formiddagen, da er det skygge frem til neste morgen... og jeg er ikke alltid så flink til å huske å vanne hver dag... noen som har noen tips til hva som kan klare seg i denne potta?? trenger ikke være blomst, men kanskje en plante som ser pen ut....
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har en stor krukke med blomkarse, og den er like fin hvert år (sår på nytt hvert år). Blomkarse er litt utsatt for angrep av diverse insekter, men det virker som den er tryggere i en krukke enn i bed. Bladene er pene også, ikke bare blomstene.
tasha Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 sett nedi en fin thuja, og plant en eføy på siden, og en stor fin fargerik plante, som kanskje en rose, eller noe annet fint som kler din stil utenfor huset.. det blir veldig pent, og holder lenge. plant mose rundt over jorden, da holder den på fuktigheten, og det ser finere ut i krukken også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå