Gjest TS Skrevet 7. juli 2008 #1 Del Skrevet 7. juli 2008 Av - denne typen - . Noen som vet hvor jeg kan finne? Har vært på alle bilbutikkene her hvor jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 9. juli 2008 #2 Del Skrevet 9. juli 2008 nå er disse orginalt på enkelte av de Daewoo'ene mener jeg på. men du kan kontakte et reklame/skilting byrå e.l. De kan hjelpe deg. (Da får du custom vipper på bilen din ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Del Skrevet 9. juli 2008 Tror du må lakke dem på selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina T Skrevet 14. juli 2008 #4 Del Skrevet 14. juli 2008 supersøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 23. juli 2008 #5 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jeg har kjøpt øyenvipper, og fikk dem i posten i dag. Men de passer ikke til min bil :gråte: Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 24. juli 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 23. juli 2008 #6 Del Skrevet 23. juli 2008 De ble solgt som originalt tilbehør til Daewoo Matiz en periode, stemmer det. Kjøpte meg nesten en sånn bil, den var ganske artig å kjøre :o) Du kan jo kontakte Daewoo (nå Chewrolet) forhandlere og spørre om de vet? Da får du jo kanksje hjelp til å sette dem på også (lakke?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå