Gjest Gjest_Honey_* Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hvordan graderer dere vennene i fht de som blir invitert/ikke invitert? Jeg føler at de jeg har jevnlig kontakt med i løpet av et år er selvskrevne gjester uansett hvor langt tilbake vennskapet går. Er det sånn at dere har en fast gruppe dere er sammen med dere inviterer, eller er det venner fra litt her og litt der? Jeg har alt fra ny klassevenninne, en nær kollega og til barndomsvenninne (forlover). Jeg synes det er litt vanskelig å sette en strek for hvem som skal inviteres og ikke, for jeg er redd for at noen forventer det og ikke blir det. Samtidig litt redd for å invitere folk som ikke føler seg hjemme i mitt bryllup og som ikke vet om de skal svare ja eller nei. Har dere selv blitt skuffet over å ikke bli invitert og evt hvorfor?
Gir Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Vi har satt opp en liste for å se hvor stort lokale vi kommer til å trenge. De vennene jeg satte opp der var en gjeng på 7 som har fulgt hverandre siden barndommen, 2 nære kollegaer og 2-3 venner fra studietiden. Av disse er de 7 fra barndommen nære venner, mens de andre er gradert som nr 2 (hvis man kan gradere på denne måten) Alle barndomsevenner inviteres med følge, de andre kun hvis de er gift eller samboer. Han satte opp 10 venner fra studietiden men bare 3 venner fra barndommen, alle med følge. Jeg prioriterte venner foran slektninger jeg aldri har kontakt med, og det er f.eks en tante og en onkel + barna deres som ikke kommer til å bli invitert. Alle hans fettere og kusiner blir invitert på bekostning av en del venner, men dette er fordi hans fettere og kusiner også er nære barndomsvenner og en veldig sammensveiset gjeng. Skjønte du noe av dette? Kanskje det ble litt forvirrende...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå